ایجاد امکان جابه جایی محل برای متقاضیان مسکن ملی فارس

ایجاد امکان جابه جایی محل برای متقاضیان مسکن ملی فارس
   
ایجاد امکان جابه جایی محل برای متقاضیان مسکن ملی فارس |||| ||||

مدیرکل راه و شهرسازی فارس اعلام کرد که امکان جابه جایی محل برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن از شهر صدرا به شیراز وجود دارد.


به گزارش راستین آنلاین محمودرضا طالبان سه‌شنبه ۱۸ مرداد به خبرنگاران گفت: با توجه به ثبت نام نکردن از متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر شیراز، کلیه متقاضیان برای شهر جدید صدرا ثبت نام کرده اند.
او افزود: از تعداد ۲۱۲ هزار نفر ثبت نام کننده در این طرح در شهر جدید صدرا، ۷۳ هزار نفر تایید نهایی شده‌اند یا به عبارتی حائز شرایط واگذاری هستند که از این تعداد تاکنون نزدیک به ۱۳هزار واحد در آن شهر تامین زمین و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی فارس خاطرنشان کرد: ۶۰هزار متقاضی فاقد پروژه در شهر جدید صدرا در حال حاضر وجود دارد که به دلیل تامین نشدن زمین تاکنون بلاتکلیف باقی مانده‌اند.
طالبان ادامه داد: این افراد در صورتیکه متقاضی پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر شیراز هستند باید نسبت به ارسال کد ملی خود به شماره ۳۰۰۰۸۵۳۶۰۰۰۷۱۱ اقدام کنند.
دبیر شورای مسکن فارس افزود: اداره کل راه و شهرسازی فارس به منظور تحقق برنامه دولت مردمی و تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر شیراز نسبت به تعریف پروژه‌های پروژه طلوع واقع در وزیرآباد – بلوار ولایت، پروژه طبیعت واقع در ابتدای کیان آباد، پروژه نشاط واقع در ابتدای سلطان آباد و پروژه دوران واقع در جاده کرونی اقدام کرده است.
طالبان متذکر شد: تخصیص پروژه بر اساس اولویت بندی توسط اداره راه و شهرسازی انجام خواهد شد و امکان انتخاب پروژه توسط متقاضی میسر نیست.
او در خصوص تسهیلات پروژه های نهضت ملی مسکن اضافه کرد: مبلغ تسهیلات ۴۰۰ میلیون تومان با نرخ ۱۸درصد است که پس از تحویل واحد برای واریزی به متقاضی قسط بندی خواهد شد.
طالبان گفت: مبلغ آورده اولیه ۴۰ میلیون تومان است که پس از انتخاب پیمانکار، پیامک برای واریزی به متقاضی ارسال خواهد شد، همچنین مابقی آورده متقاضی بر اساس متراژ پروژه با قیمت تمام شده در زمان انتخاب پیمانکار مشخص و به متقاضی اطلاع رسانی خواهد شد.
طالبان اضافه کرد: مبلغ آورده متقاضیان در شهر جدید صدرا و پروژه های شهر شیراز یکسان بوده و بر اساس قیمت تمام شده است. 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
2039 کلیک ها  چهارشنبه, 19 مرداد 1401 10:32
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا