اجرای طرح واکنش سریع در راههای فارس

اجرای طرح واکنش سریع در راههای فارس
   
اجرای طرح واکنش سریع در راههای فارس |||| ||||

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از اجرای طرح واکنش سریع راهداری در استان همزمان با آغاز ایام دهه کرامت از ۱۱ خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین علیرضا راستیار سه شنبه ۱۰خرداد در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: همزمان با میلاد باسعادت حضرت معصومه (س)، سالروز بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع) و میلاد حضرت امام رضا (ع) که دهه کرامت نامگذاری شده، طرح واکنش سریع راهداری (طوس) در فارس از روز چهارشنبه ۱۱ خرداد اجرایی می‌شود.
 
او با اشاره به ایجاد شبکه همیاران مردمی دولت در اجرای طرح واکنش سریع (طوس)، ادامه داد : از تمام هم استانی‌های عزیز و کاربران جاده‌ای به ویژه رانندگان حرفه‌ای که در سطح راههای استان تردد دارند، می‌شود که مشکلات مرتبط با ایمنی راهها را که نیازمند اقدام سریع برای برطرف شدن هستند از طریق سامانه و تلفن گویای ۱۴۱ گزارش کنند.
 
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: موضوعات قابل گزارش در فاز اول؛ لکه گیری و اصلاح چاله‌های مخاطره آمیز در راهها، پاکسازی و شستشوی علایم و تابلوهای ایمنی موجود، پاکسازی اجسام زاید از سطح و شانه راهها، رفع نقص و عیب از تابلو و علایم و تجهیزات ایمنی موجود، تکمیل علایم در پیچ‌های تند فاقد علایم کافی، رفع نقص حفاظ ایمنی آسیب دیده و مخاطره آمیز، آشکار سازی موقعیت‌های غیرمنتظره و مخاطره آمیز، ایمن سازی مخاطرات بالقوه منجر به حادثه یا انسداد جاده‌هاست.
 
راستیار خاطرنشان کرد: استان فارس با دارا بودن بیش از ۵۰ هزار کیلومتر راه همسنگ، بیشترین میزان طول راه در مقایسه با سایر استان‌های کشور را داراست که این موضوع در کنار قرار گیری در کریدور مرکز به جنوب و شرق به غرب، موقعیت حمل و نقل این استان را خاص و استراتژیک می‌کند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
489 کلیک ها  دوشنبه, 09 خرداد 1401 11:26
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا