اختصاص ۳ میلیارد ریال اعتبار برای اعطای وام شرافتی به دانشجویان نیازمند

اختصاص ۳ میلیارد ریال اعتبار برای اعطای وام شرافتی به دانشجویان نیازمند
   
اختصاص ۳ میلیارد ریال اعتبار برای اعطای وام شرافتی به دانشجویان نیازمند |||| ||||

نماینده عالی دولت در فارس رفع موانع، بوروکراسی‌های اداری و تبلیغ کار خیر را ازجمله دستاوردهای بنیاد حامیان علوم و فناوری دانست.

به گزارش راستین آنلاین محمد هادی ایمانیه در «پنجمین گردهمایی ملی خیرین آموزش عالی» با بیان اینکه شهر شیراز به فرموده مقام معظم رهبری دارالعلم است، اظهارداشت: خیرین و نیک اندیشان فراوانی در استان فارس وجود دارند که به عنوان مثال در عرصه« سلامت» شاهد تجلی همکاری خیرین هستیم.
 
نماینده عالی دولت در استان فارس نقش آفرینی خیرین و واقفان در همه امور را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: مجمع خیرین سلامت به جهت‌دهی کمک های خیرین کمک کرد و این بنیاد نیز همین نقش را در حوزه علم و فناوری دارد؛ همچنین کمک می‌کند که نیکوکاران فراموش نشوند.
 
استاندار فارس با اشاره به موانع و بوروکراسی‌های اداری بر سر راه خیرین افزود: رفع این موانع و تبلیغ کار خیر از دیگر دستاوردهای بنیاد حامیان علوم و فناوری است؛ بنابراین مدیریت استان فارس نیز در کنار شما خواهند بود.
 
 ایمانیه افزود: کمک بنیاد حامیان به دانشجویان در ابعاد مختلف می‌تواند منجر به استفاده بیشتر از این نیرو و سرمایه ارزشمند انسانی شود همچنین مجمع خیرین نخبه‌پرور استان فارس نیز در کنار این کار قرار خواهد گرفت. 
 
وی اولویت دارترین کار در کشور را حمایت از جوانان بااستعداد دانست و ادامه داد: به دلایل متعدد جوانان نخبه و با استعداد ممکن است دچار ناامیدی شوند؛ بنابراین بازگرداندن آن ها به محیط بانشاط و پرامید بزرگترین رسالت ما است.
 
در ادامه این نشست، ۱۰۰ میلیارد ریال در این گردهمایی برای اعطای وام شرافتی به دانشجویان نیازمند از طریق بنیاد حامیان علوم و فناوری ایران از سوی خیرین و حاضران در همایش کمک شد که در این میان ۳ میلیارد ریال از سوی استاندار فارس اعطا شد.
 
گفتنی است این همایش با حضور قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دیگر مسئولان کشوری و استانی در شهر شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) برگزار شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
398 کلیک ها  پنج شنبه, 05 خرداد 1401 12:48
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا