باید از جعلیات فرهنگی جریان‌های معاند ممانعت کرد

باید از جعلیات فرهنگی جریان‌های معاند ممانعت کرد
   
باید از جعلیات فرهنگی جریان‌های معاند ممانعت کرد |||| ||||

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس تاکید کرد که باید از جعلیات و اضافات غیرعلمی و غیرمستدلی که جریان‌های معاند به فرهنگ اصیل ما الحاق می‌کنند ممانعت کرد.

 

اسماعیل محبی‌پور در جلسه شورای اداری شهرستان پاسارگاد گفت: خاک این سرزمین و آبادی و خرابی مملکت متعلق به همه ماست. نسل آینده و فرزندان ما هم می‌خواهند در همین سرزمین زندگی کند لذا باید درست کار کنیم.

 

به نقل از استانداری فارس، محبی‌پور خاطرنشان کرد: باید از جعلیات و اضافات غیرمنطقی ، غیرعلمی و غیر مستدل که ممکن است توسط جریان‌های مختلف ناآگاه و معاند به فرهنگ اصیل ما الحاق شود جلوگیری می‌کنیم.

 

او با بیان اینکه این شهرستان از نظر اقتصادی یکی از شهرستانهای مهم استان فارس در زمینه تأمین مایحتاج عمومی مردم در بخش کشاورزی است گفت: این شهرستان از لحاظ فرهنگی هم یکی از نقاط ثقل فرهنگی استان و کشور به شمار می‌رود و حتی در زمینه‌هایی در ابعاد جهانی مورد توجه است.

 

معاون استانداری فارس افزود: بدون شک این اتفاقات و رویدادهای فرهنگی کمک می‌کند تا در مسیر تثبیت فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی حرکت کنیم. 

 

محبی‌پور با اشاره به افتتاح کتابخانه عمومی شهر مادر سلیمان شهرستان پاسارگاد، افزود: افتتاح این کتابخانه اتفاق قشنگی بود؛ در حقیقت مجموعه اقتصادی به نام بانک پاسارگاد در عرصه فرهنگی و ترویج کتابخوانی وارد می‌شود و در موضوع کتابخانه در یک نقطه هدف ویژه کار می‌کند.

 

معاون استاندار فارس اظهار کرد: این مجموعه برای راه‌اندازی این کتابخانه سرعت عمل خوبی داشتند و توانستند این پروژه را در مدت زمان کوتاهی به سرانجام برسانند. مطالبه گری خوبی هم توسط نماینده مجلس در این آیین صورت گرفت و موافقت برای اجرای دو پروژه دیگر در این منطقه انجام شد.

 

این مقام مسئول همچنین خاطرنشان کرد: مدیران نباید به مسئولیت و جایگاه مدیریتی وابسته باشند اما به دلیل اینکه این مسئولیت را پذیرفتند باید محکم بایستند و در مسیر خدمت گام بردارند.

 

محبی‌پور یادآور شد: هرچند تغییر و تحولات از اهمیت بسیاری برخوردار است اما مهم تغییر دادن نیست بلکه هر کس در هر جا میز خدمتی در اختیار دارد باید چند نگاه را جدا از جریان سیاسی داشته باشد.

 

وی گفت: در وهله اول باید خدا را در همه امور در نظر بگیرد. اگرچه جریان سیاسی تغییر می‌کند و گروهی حتی جای خود را به گروه دیگر می‌دهد اما خدا همیشه هست و هیچ‌گاه‌ تغییر نمی‌کند. خدا چپ و راست نمی‌شناسد و احکام خدا هم تغییر نمی‌کند.

 

محبی‌پور با بیان اینکه انتظارات الهی کاملا تعریف شده است ، گفت: عمر مسئولیتی و حتی عمر دنیوی بسیار زودتر از آنچه فکر کنیم پایان می‌پذیرد. لذا پیش از هر چیز باید به فکر آخرت خود باشیم.

 

این مقام مسئول وجدان داشتن را از دیگر ویژگی‌های شخصیتی مدیران و مسئولان شایسته در هنگام خدمت دانست و گفت: مسئولان باید در کار خود وجدان داشته باشند و به مشکلات ارباب رجوع با نگاه عادلانه دین اسلام و بدون تبعیض رسیدگی کنند.

 

وی عنوان کرد: خاک این سرزمین و آبادی و خرابی مملکت متعلق به همه ماست. نسل آینده و فرزندان ما هم می‌خواهند در همین سرزمین زندگی کند. لذا باید درست کار کنیم و تا آخرین لحظه که میز و صندلی مدیریت را در اختیار داریم باید کارمان را به درستی انجام دهیم.

 

محبی‌پور گفت: هر کس کارش را به درستی انجام دهد به احتمال قریب به یقین فرصت‌های خدمت طولانی در اختیارش قرار می‌گیرد چرا که ارزیابی فعالیت‌ها و عملکرد مدیران یکی از معیارهای اصلی نسل‌های آینده خواهد بود.

 

معاون استاندار فارس اضافه کرد: در دولت سیزدهم مسئولانی داریم که از مسئولیت برکنار نشدند و فقط جا به جا شدند و از یک محیط جغرافیایی به محیط دیگر و از یک اداره به اداره دیگر منتقل شدند. چراکه فرد از نظر کارآیی و کارآمدی توانمندی داشته و نگاه جناحی برای خدمت یا خیانت نداشته و فقط کار مردم را انجام داده است.

محبی‌پور افزود: هیچ‌کس نمی‌تواند با تظاهر کردن به انقلابی بودن مدت زیادی در مسئولیت خود دوام بیاورد و همچنین فردی قاعدتا در مسیر تغییر قرار می‌گیرد. بنابراین مدیران باید تا آخرین لحظه که مسئولیتی بر عهده دارند برای خودشان، برای رضای خدا و برای این مملکت کار کنند. 

 
معاون استاندار فارس گفت: مدیران باید نسبت به مسئولیت هم به معنای واقعی کلمه به عنوان مسئول نگاه کنند. همه کسانی که عنوان مسئولین به خود می‌گیرند باید در دنیا و آخرت جوابگو باشند.
 
محبی‌پور افزود: تا زمانی که فرصت خدمت در اختیار ما است از این حرکت‌های با ریشه و با اصالت فرهنگی حمایت خواهیم کرد و از آنجا که فرماندار پاسارگاد چهره فرهنگی است، انتظارات بیشتری از وی برای ارتقای وضعیت فرهنگی این شهرستان داریم‌.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
329 کلیک ها  شنبه, 24 ارديبهشت 1401 09:28
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا