رزمایش ۲۱ هزار نفری جهادگران فاطمی در فارس برگزار شد

رزمایش ۲۱ هزار نفری جهادگران فاطمی در فارس برگزار شد
   
رزمایش ۲۱ هزار نفری جهادگران فاطمی در فارس برگزار شد |||| ||||

رزمایش ۲۱ هزار نفری جهادگران فاطمی در فارس با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و قرائت پیام رئیس مجلس شورای اسلامی در حرم مطهر شاهچراغ در شیراز برگزار شد.

به‌گزارش راستین آنلاین فرمانده سپاه فجر فارس روز چهارشنبه در رزمایش ۲۱ هزار نفری جهادگران فاطمی استان فارس گفت: این استان بیش از ۴۲ هسته در قالب ۴ هزار گروه جهادی دارد که در ده زمینه فعالیت می‌کنند و امروز چهارشنبه تعدادی از آنان به صورت نمادین در رزمایش جهادگران فارس حضور دارند.
 
سردار یدالله بوعلی افزود: پیش‌بینی حضور ده هزار نفر در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی شده بود در حالیکه ۲۱ هزار نفر از جهادگران بسیجی در این رزمایش بزرگ شرکت کردند.
 
وی ادامه داد: حوزه های جهاد آبرسانی، عمرانی با ساخت و تعمیر منازل محرومین و بخش فرهنگی با برگزاری کلاس های تربیتی و برنامه های یادواره های شهدا، از جمله برنامه‌های رزمایش بزرگ‌ جهادگران فاطمی در فارس است.
 
بوعلی اظهار داشت: جهادگران فاطمی در حوزه اجتماعی و خدمات آموزشی، راه‌اندازی صندوق های قرض الحسنه، بهداشت و سلامت با ارائه خدمات پزشکی عمومی و تخصصی، آموزش تحصیلی در جهت جبران عقب‌ماندگی‌های تحصیلی دانش آموزان، در حوزه علمی، دامپزشکی با ارائه خدمت گسترده به دامداران استان، کشاورزی با حضور در گلخانه ها و مراکز کشاورزی و مشاوره در عرصه‌های مختلف کشاورزی، خدمات و کمک های مومنانه در ۲۰ نوع خدمت، همراه با تهیه و توزیع بسته های معیشتی بصورت گسترده، نذرهایی با آزادی بیش از هزار و ۵۰۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد وارد شده‌اند.
 
در ادامه این مراسم پیام محمدباقر قالیباف؛ رئیس مجلس شورای اسلامی به جهادگران فاطمی استان فارس نیز قرائت شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
470 کلیک ها  چهارشنبه, 21 ارديبهشت 1401 20:07
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا