بیش از ۱۷۰ شرکت کننده در نمایشگاه بین المللی فارس حضور یافتند

بیش از ۱۷۰ شرکت کننده در نمایشگاه بین المللی فارس حضور یافتند
   
بیش از ۱۷۰ شرکت کننده در نمایشگاه بین المللی فارس حضور یافتند |||| ||||

بیش از 170 شرکت کننده در مساحت 20 هزار متری نمایشگاه های بین اللملی فارس شرکت کردند.

 
 
به گزارش راستین آنلاین مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: در هجدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی استان فارس بیش از 170 شرکت حضور دارند که با این تعداد شرکت کننده، یک رکورد جدید در صنعت نمایشگاهی کشور ثبت می شود.
علی فرهادی افزود: حدود 860 غرفه در متراژی افزون بر 20 هزار متر غیر مفید نمایشگاه، ساماندهی شده اند و از جهت گستردگی مساحت و تعداد غرفه ها هم آماری جدید در نمایشگاه های بین المللی فارس رقم خورده است.
 
او ادامه داد: شرکت ها با توجه به حوزه مربوط و تخصصی خود در شش سالن اردیبهشت، حافظ، ملاصدرا،بهار،سرو و نرگس در کنار فضای باز نمایشگاه و در مساحت مفید 10 هزار و سیصد متری، غرفه های خود را دایر کرده اند.
 
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: تلاش شده است تا با نصب تابلوهای راهنمایی، کروکی سالن ها و جهت یاب مراجعین محترم در کمترین زمان و راحت ترین مسیر به غرفه های مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنند.
 
 
 فرهادی اضافه کرد: رونمایی و آشنایی با آخرین و به روزترین تولیدات در بخش کشاورزی، برقراری ارتباط مناسب بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان،کمک به توسعه صادرات بخش کشاورزی و شناسایی پتانسیل های داخلی و خارجی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

 

او با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از35 شرکت دانش بنیان حضور دارند، افزود: در سال جاری و در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال در هر عنوان نمایشگاه فضایی برای حضور شرکت های دانش بنیان پیش بینی شده است تا حضور این شرکت ها در کنار تولیدکنندگان برتر کشور بتواند پیام آور نتایج خوبی در آینده داشته باشد.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس ادامه داد: در نمایشگاه کشاورزی امسال هیئت های تجاری از کشورهای مختلف به شهر شیراز سفر می کنند تا در این رویداد بزرگ حوزه کشاورزی منطقه حضور داشته باشند.
او اضافه کرد: شرکت هایی از استان های فارس، تهران، آذربایجان شرقی،اذربایجان غربی،قم،اصفهان،یزد،گلستان،چهار محال و بختیاری،کرمان،بوشهر،کردستان،خراسان رضوی،البرز،قم،لرستان،مازندران،خوزستان،سمنان و زنجان در این نمایشگاه کشاورزی شرکت کردند.
 
فرهادی افزود: در چهار روز برپایی نمایشگاه کشاورزی برنامه های جنبی مانند برگزاری همایش ها و کلاس های ترویجی ویژه بهره برداران بخش کشاورزی و شرکت کنندگان توسط کارشناسان و متخصصان این حوزه برگزار می شود.
 
مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی فارس بیان کرد: بازدیدکنندگان ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی،به ویژه زدن ماسک می توانند تا روز جمعه بیست و سوم اردیبشهت ماه از ساعت 15 تا 21 با مراجعه به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان از این نمایشگاه بازدید کنند.
فرهادی گفت: علاقه مندان برای دریافت بلیط هجدهمین نمایشگاه کشاورزی می توانند به سایت شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به آدرس  
   مراجعه کنند.www.farsfair.ir
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
221 کلیک ها  چهارشنبه, 21 ارديبهشت 1401 11:46
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا