نجات ۷ شهروند از میان آتش در یک مجتمع پزشکی در شیراز

نجات ۷ شهروند از میان آتش در یک مجتمع پزشکی در شیراز
   
نجات ۷ شهروند از میان آتش در یک مجتمع پزشکی در شیراز |||| ||||

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز، از نجات ۷ شهروند از میان آتش در یک مجتمع پزشکی در این کلانشهر خبر داد.

 
یه گزارش راستین آنلاین محمدهادی قانع شامگاه سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: آتش سوزی در مجتمع دوازده طبقه بارانا واقع در میدان زرگری، موجب محبوس شدن تعدادی از شهروندان در میان دود و آتش شد که با تلاش آتش نشانان به خیر گذشت.
 
او افزود: این حادثه ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه امشب ۲۰ اردیبهشت ماه روی داد که بلافاصله پس از تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز، آتش نشانان ایستگاه های ۲، ۲۰، ۴ و ۵ به همراه خودروهای پشتیبانی را به سمت میدان زرگری اعزام کرد.
 
قانع اظهار کرد: آتش سوزی از قسمت آشپزخانه کلینیک زیبایی در طبقه نهم این ساختمان آغاز و دود ناشی از آن به راهروها و طبقات دیگر نفوذ کرده بود.
 
او خاطرنشان کرد: با بررسی اولیه تیم عملیاتی حاضر در محل مشخص شد تعدادی از شهروندان در محل حادثه محبوس شده و به دلیل شدت دود گرفتگی قادر به خروج از محل نبودند.
 
رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز بیان کرد: نیروهای آتش نشانی بی درنگ پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان، به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول با استفاده از لوله‌های آبرسانی، عملیات مهار شعله‌های آتش را آغاز کردند.
 
قانع ادامه داد: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان به دستگاه‌های تنفسی مجهز شدند و پس از ورود به محل حادثه، اقدام به نجات نفرات کردند.
 
او خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی در کوتاه ترین زمان ممکن، شعله‌های آتش را پیش از سرایت به اطراف مهار و کاملا خاموش کردند و در عملیات جستجو نیز ۷ خانم را به سلامت از محل خارج و به محلی امن انتقال دادند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
234 کلیک ها  چهارشنبه, 21 ارديبهشت 1401 11:20
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا