بیمارستان« نمازی ۲» احداث می شود

بیمارستان« نمازی ۲» احداث می شود
   
بیمارستان« نمازی ۲» احداث می شود |||| ||||

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز شنبه ۱۷ اردیبهشت در نشست خبری با حضور خبرنگاران از احداث بیمارستان نمازی ۲ خبر داد و گفت :این بیمارستان در ورودی شهر شیراز از سمت بلوار «حسینی الهاشمی»، در زمینی به متراژ 40 هکتار احداث می شود.

 
به گزارش راستین آنلاین سید وحید حسینی افزود : هفته «سلامت» از 17 تا 23 اردیبهشت ماه با شعار «سلامت ما و سلامت سیاره ما» برگزار می شود.
 
او با اشاره به تخریب یکصد هکتار زمین کشاورزی در شیراز که با آب غیر بهداشتی و فاضلاب، سبزی خوردن کشت می کرد، گفت: این زمین ها شخم زده و سبزی های آن امحا شد.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه بیش از 54 عنوان مسابقه در زمینه های مختلف در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: تجربه کرونا نشان داد که همگان باید در امور مشارکت داشته باشند.
 
او از احداث بیمارستان «نمازی 2» خبر داد و گفت: این بیمارستان در ورودی شهر از سمت بلوار «حسینی الهاشمی»، در زمینی به متراژ 40 هکتار احداث می شود.
 
حسینی با اشاره به اینکه در شرایط بعد از کرونا به مسائل آموزشی و تحقیقاتی بیشتر خواهیم پرداخت، افزود: هفت مرکز رشد در دانشگاه علوم پزشکی شیراز وجود دارد و هفته ای یک جلسه برای توسعه مراکز رشد برگزار کرده ایم تا شاهد تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) پیرامون شعار سال باشیم.
 
او با اشاره به اینکه خوشبختانه با رعایت مردم و همت برای واکسیانسیون، 93 و نیم درصد مردم فارس دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند، تاکید کرد: آمار دوز دوم 88 درصد و دوز سوم نزدیک به 50 درصد است و اکنون کمترین میزان مرگ و میر را در تمام کشور در فارس روی می دهد.
 
حسینی با اشاره به اینکه 10 شهرستان استان در وضعیت آبی و بیشتر شهرستان ها زرد و نارنجی هستند و شهرستان قرمز وجود ندارد، تاکید کرد: افراد مسن، افراد در خطر و در ریسک و همچنین دارای بیماری زمینه ای و کادر درمان دوز چهارم را تزریق کنند و واکسن دوز چهارم به اندازه کافی و متنوع وجود دارد.
 
او با اشاره به تخریب یکصد هکتار زمین کشاورزی در شیراز که با آب غیر بهداشتی و فاضلاب، سبزی خوردن کشت می کرد، گفت: این زمین ها شخم زده و سبزی های آن امحا شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1633 کلیک ها  شنبه, 17 ارديبهشت 1401 12:37
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا