تخلف بیش از ۸۲۵ میلیون ریالی واحد لوازم یدکی خودرو سواری در شیراز

تخلف بیش از ۸۲۵ میلیون ریالی واحد لوازم یدکی خودرو سواری در شیراز
   
تخلف بیش از ۸۲۵ میلیون ریالی واحد لوازم یدکی خودرو سواری در شیراز |||| ||||

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت فارس از ارجاع پرونده تخلف بیش از  ۸۲۵ میلیون ریالی واحد لوازم یدکی خودرو سواری در شیراز به تعزیرات حکومتی فارس خبر داد.

به گزارش راستین آنلاین معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان فارس گفت : براساس بازرسی های انجام شده و گزارش واصله مبنی بر دپو انواع لوازم یدکی تقلبی خودرو سواری در یک باب واحد مسکونی واقع در شهرک آرین طی هماهنگی های انجام شده و گشت مشترک با نمایندگان پلیس جرایم اقتصادی مرکز استان پس از مراجعه به واحد مذکور و بررسی های انجام شده  متوجه شدیم انبار مربوطه  هیچ گونه مجوزی از اتحادیه مربوطه نداشته و به صورت غیر قانونی اقدام به پخش لوازم یدکی خودرو می نماید.
مهدی حسنی با اشاره به اینکه کالا های موجود در انباری مذکور تخلف است نه تقلب افزود : اما طی نمونه برداری از اقلام یاد شده و استعلامات از اتحادیه مربوطه مشاهده گردید که  کالاهای موجود در انبار دارای استاندارد است و هیچ گونه کالای تقلبی در انبار موجود نبود ولی در سامانه جامع  انبارها موجودی کالا ثبت نشده است که تخلف محسوب می شود.
 حسنی اضافه کرد :  با توجه به اینکه ایشان می بایست انبار خود را در سامانه جامع انبارها ثبت نموده و میزان ورود و خروج کالاهای موجود خود را در انبار موصوف ثبت نماید ، متاسفانه اقدامی از سوی متصدی واحد صورت نپذیرفته بود.
وی تصریح کرد :  فعل و عمل نامبرده طبق ماده ۶۱ قانون نظام صنفی تخلف احتکار محرز و پرونده تخلف ایشان به ارزش۸۲۵ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی مرکز استان ارجاع گردید.
حسنی در رابطه با سامانه دریافت گزارش‌های مردمی در زمینه تخلفات صنفی، گفت: همشهریان می‌توانند از طریق شماره تلفن ۱۲۴ یا سامانه دریافت رسیدگی به تخلفات اقتصادی موارد تخلف را به همکاران ما منعکس کنند تا بر اساس قانون برخورد لازم و قانونی صورت بپذیرد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
299 کلیک ها  پنج شنبه, 15 ارديبهشت 1401 11:53
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا