قرار گرفتن نام ۱۱ استاد دانشگاه شیراز جزو یک‌درصد جهان

براساس آخرین داده‌های آماری پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، یازده عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز جزو پژوهشگران پُراستناد و یک درصد برتر جهان قرار گرفتند.

 
پردازش‌های پایگاه استنادی علوم جهان اسلام بر روی داده‌های استخراج شده از پایگاه‌های ESI و wos نشان می‌دهد که یازده نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز در رشته‌های مختلف، جزو پژوهشگران پُراستناد و دانشمندان یک درصد ایرانی، قرار گرفته‌اند.
 
بر پایه مطالعات انجام شده توسط مؤسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری(ISC) و بررسی‌های کارشناسی فهرست پژوهشگران پراستناد یک‌درصد برتر دنیا، ۴۸۱ نفر از مجموع ۶۸۴ پژوهشگر شناسایی شده براساس شاخص‌های استنادی و علم‌سنجی، دارای رفتار استنادی نرمال و بدون مقاله سلب اعتبارشده یا بازپس‌گیری شده، به‌عنوان «پژوهشگران پر استناد یک درصد برتر» معرفی شده‌اند.
 
به گزارش راستین آنلاین دکتر ابراهیم فرجاه در رشته مهندسی قدرت و کنترل، دکتر بهنام کشاورزی در رشته زمین‌شناسی، دکتر علیرضا سپاسخواه در رشته مهندسی آب، دکتر علیرضا سیفی در رشته مهندسی قدرت و کنترل، دکتر فرید مُر در رشته زمین‌شناسی، دکتر محمدرضا رحیم‌پور در رشته مهندسی شیمی، دکتر محمدهادی اسکندری در رشته علوم و مهندسی صنایع غذایی، دکتر محمود یعقوبی در رشته مهندسی مکانیک حرارت سیالات، دکتر مهرداد نیاکوثری در رشته علوم و مهندسی صنایع غذایی، دکتر سید محمدهاشم حسینی در رشته علوم و مهندسی صنایع غذایی و دکتر عسکر فرحناکی در رشته علوم و مهندسی صنایع غذایی، یازده عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز هستند که نامشان جزو فهرست پژوهشگران یک درصد برتر جهان آمده است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
641 کلیک ها  یکشنبه, 26 دی 1400 17:37
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا