شورای هماهنگی مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت آب منطقه ای فارس در حالت آماده باش قرار گرفت

شورای هماهنگی مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت آب منطقه ای فارس در حالت آماده باش قرار گرفت
   
شورای هماهنگی مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت آب منطقه ای فارس در حالت آماده باش قرار گرفت |||| ||||

به منظور آمادگی با سیلاب احتمالی طی روزهای آتی در فارس، شورای هماهنگی مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت آب منطقه ای فارس در حالت آماده باش قرار گرفت.

به گزارش  راستین آنلاین به نقل از روابط عمومي آب منطقه ای فارس؛ رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل این شرکت اعلام کرد: با توجه به پیش بینی ورود سامانه بارشی  در روزهای پایانی هفته جاری به استان فارس و احتمال وقوع سیلاب، آخرین هماهنگی ها را در حوزه های مختلف با حضور مهندس حمیدرضا دهقانی مدیرعامل شرکت انجام دادیم.
محمد حسن جمشیدی اظهار کرد: در جلسه امروز سه شنبه هفتم دی ماه،  تصمیمات لازم از جمله  آماده باش کلیه قسمت ها به ویژه بخش های عملیاتی و نیز اعلام نقاط حادثه خیز به دستگاههای مرتبط از جمله فرمانداری ها اتخاذ شد.
 
جمشیدی تاکید کرد: : در روزهای پایانی هفته جاری احتمال سیلابی شدن رودخانه ها، مسیل ها، آبراهه های شهری و روستایی و آبگرفتگی معابر عمومی در سطح استان بسیار بالاست و به منظور جلوگیری و کاهش خسارات جانی و مالی ناشی از رخداد سیلاب ضروری است شهروندان، کشاورزان و دامداران محترم از هرگونه استقرار، سکونت و هرگونه فعالیت و تردد غیر ضروری در بستر و حریم رودخانه ها، مسیل ها، آبراهه ها، تاسیسات آبی و همچنین مناطق سیل گیر اجتناب کنند و در حذف موانع و اعیانی های مزاحم در مسیر عبور سیلاب همکاری لازم را به عمل آورند.
جمشیدی افزود: علاوه بر این لازم است هم استانی های ارجمند از هرگونه ساخت و ساز و احداث اعیانی در مجاری بستر و حریم رودخانه ها و آبراهه ها که باعث کاهش پهنه آبگذری سیلاب و تشدید مخاطرات سیلاب می گردد، جدا خودداری کنند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
385 کلیک ها  سه شنبه, 07 دی 1400 19:55
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا