راهداری فارس برای بارش‌های پیش‌رو اعلام آمادگی کرد

راهداری فارس برای بارش‌های پیش‌رو اعلام آمادگی کرد
   
راهداری فارس برای بارش‌های پیش‌رو اعلام آمادگی کرد |||| ||||

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از آمادگی این مجموعه برای مقابله با خسارات احتمالی ناشی از بارش‌های پیش رو خبر داد و گفت: انتظار است شاهد همکاری موثر دستگاه‌های خدمات رسان با حضور امکانات و منابع آنها باشیم. 

به گزارش راستین آنلاین  علیرضا سیاهپور دوشنبه ۶ دی در نشست مدیریت بحران و هماهنگی راهداری زمستانی فارس ضمن تشکر از خدمات بخش راهداری در سال‌های گذشته به‌خصوص در ایام سرد سال گفت: نشست‌های هم اندیشی این چنینی با رویکرد بررسی مشکلات، آسیب شناسی طرح زمستانی در سال‌های گذشته، بررسی پیش بینی‌های برنامه ریزی شده برای محورهای شریانی و حساس و استفاده بهینه از امکانات، منابع و سامانه‌های موجود راهداری برگزار می‌شود. 

او با بیان اینکه راهداری فارس در آماده باش کامل برای اجراب طرح راهداری زمستانی است، تأکید کرد: آماده سازی ماشین آلات راهداری زمستانی، اجاره ماشین آلات مورد نیاز، هماهنگی با مدیریت بحران استان و شهرستان‌ها و سایر دستگاه‌های خدماتی و امدادی، تشکیل قرارگاه راهداری زمستانی در مرکز استان، تهیه لباسهای راهداری زمستانی، تهیه شن و نمک مصرفی، آماده سازی کشیک زمستانی و استفاده از سامانههای پیش بینی هوا از جمله مهمترین اقدامات انجام شده در استان بر اساس دستورالعمل‌های زمستانی است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس همچنین افزود: با تعاملی که در استان بین دستگاه‌های خدمات رسان جاده‌ای وجود دارد، انتظار می‌رود طی روزهای آینده و در بارش‌های پیش رو نیز با حضور امکانات و منابع این دستگاه‌ها شاهد همکاری مؤثری باشیم.  او ادامه داد: از مردم عزیز و کاربران جاده‌ای تقاضا داریم برای تردد در محورهای استان، به خصوص محورهای شهرستان‌های شمالی و غربی، علاوه بر رعایت قوانین و مقررات رانندگی، حتما زنجیر چرخ در خودروهای خود به همراه داشه باشند و سایر موارد ایمنی را نیز رعایت کنند. 

عملیات راهداری زمستانی امسال در فارس با ۵۲ راهدار خانه ثابت و ۶ راهدار خانه سیار، ۷۴ اکیپ و ۱۳۵ گشت ثابت و سیار راهداری به کمک بیش از ۴۳۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و نیمه سنگین و تجهیزات راهداری شامل نمک پاش و تیغه برف روب و بهره گیری از بیش از ۷۰۰ راهدار مجرب در۶ هزار و ۴۰۰کیلومتر از راه‌های استان که نیاز به عملیات برفروبی و یخ زدایی داشته، تحت پوشش قرار می‌گیرد. 

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
492 کلیک ها  دوشنبه, 06 دی 1400 16:33
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا