دیدار چهره به چهره مردم با مسولین برای رفع هر چه سریع تر مشکلات شهری در شیراز

دیدار چهره به چهره مردم با مسولین برای رفع هر چه سریع تر مشکلات شهری در شیراز
   
دیدار چهره به چهره مردم با مسولین برای رفع هر چه سریع تر مشکلات شهری در شیراز |||| ||||

رئیس شورای شهر شیراز امروز شنبه 4 دی در دومین قرارگاه محله محور شورای اسلامی شهر شیراز که در حسینیه «ولیعصر (عج)» بلوار «اتحاد» شیراز برگزار شد، گفت:هدف از تشکیل این میز خدمت حل مشکلات مردم و دیدار مسولین با آنان است .

 
به گزارش راستین آنلاین مهدی طاهری با بیام به اینکه این دومین قرارگاه مشترک میز خدمت محله محور است ، افزود :ماهانه قرار است این میز خدمت در شیراز به همت شهرداری های مناطق برگزار شود .
 
او در ادامه سخنان خود عنوان کرد :با این دیدار های متداول وچهره به چهره مردم با مسولین فاصله مکاتبات به صفر می رسد و دستگاه ها با هم مشکلات مردم را رفع خواهند کرد.
 
طاهری با اشاره به اینکه بازدید میدانی شکل گرفت و مشکلات باید در حضور دستگاه ها حل و فصل شود، افزود: محدودیت در منابع و دستگاه ها وجود دارد اما اینکه درد دل مردم را مستقیم بشنویم و برای رفع آن کمر همت ببندیم.
 
بر اساس این گزارش در ادامه، «عبدالرسول حقیقی»، معاون اجرایی فرمانداری شیراز هم ضمن تشکر از برگزاری چنین اقدامی گفت: در فرمانداری به شکل ویژه پیگیر مسائل و مشکلات هستیم تا مشکلات به حداقل برسد.
 
همچنین عضو شورای اسلامی شهر شیراز و ناظر شورا در منطقه هفت شهرداری با اشاره به اینکه روی پروژه های مختلفی در این منطقه در حال کار هستیم و تاثیرات زیادی در مسائل شهری خواهد داشت، تاکید کرد: منطقه هفت شهرداری شیراز، 13 هزار هکتار حریم دارد که تنها به یک هزار و 800 هکتار خدمات ارائه می شود .
 
محمد تقی تذروی اضافه کرد :250 هزار نفر ساکن این منطقه هستند که تراکم جمعیت در آن وجود دارد و برای نگهداری این حریم دچار مشکل هستیم.
 
او با اشاره به اینکه مالکین در منطقه هفت بدون هماهنگی شهرداری حق تفکیک زمین ندارند، گفت: متاسفانه برخی مالکان بدون رعایت ضوابط شهر سازی اقدام به تفکیک زمین خود می کنند و خریداران بدون اطلاع با یک قولنامه به مشکلات بعدی مواجه می شوند.
 
تذروی با بیان به اینکه مشکل فاضلاب یکی دیگر از مشکلات ماست که علت آن هم وجود سطح بالای آب در این محله است ، عنوان کرد: شرمنده مردم هستم و سئوالم اینجاست چرا مسئولین حمایت نمی کنند و می گویند «ان شاالله بودجه» و این بودجه 10 سال است که نرسیده پیاده آمده بود تا حالا به شیراز رسیده بود.
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1816 کلیک ها  شنبه, 04 دی 1400 15:08
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا