افزایش آگاهی عمومی جامعه با همراهی اصحاب رسانه/ موج جدید امیکرون در کشور

افزایش آگاهی عمومی جامعه با همراهی اصحاب رسانه/ موج جدید امیکرون در کشور
   
افزایش آگاهی عمومی جامعه با همراهی اصحاب رسانه/ موج جدید امیکرون در کشور |||| ||||

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به نگرانی های ایجاد شده در مورد شیوع موج جدید بیماری کووید۱۹ با ورود سویه امیکرون به کشور، از اصحاب رسانه فارس خواست تا در افزایش آگاهی عمومی جامعه در این زمینه، همچون همیشه مجموعه سلامت را یاری کنند.

 
به گزارش راستین آنلاین دکتر سید وحید حسینی پنجشنبه دوم دی به خبرنگاران گفت: طی قریب به دو سال گذشته و در شرایط بحرانی کرونا، اصحاب رسانه استان فارس با عمل به رسالت های حرفه ای خود و حضور فعالانه در عرصه آگاهی بخشی عمومی، همدل و پشتیبان مجموعه سلامت بوده اند که موجب افزایش دلگرمی و انگیزه بخشیدن به مدافعان سلامت شده است.
 
او دستاورد مثبت این همکاری های بین بخشی را کاهش نسبی آمارهای کرونا و افزایش سلامت عمومی در جامعه بیان و اضافه کرد: شناسایی سویه جدید امیکرون در سطح دنیا و ورود آن به کشور، آرامش کنونی را دچار اختلال کرده و خطر شیوع موج جدید کرونا، جامعه را تهدید می کند که لزوم افزایش آگاهی های عمومی در این زمینه را ضروری ساخته است.
 
حسینی اصحاب رسانه را دریچه ارتباطی توانمند میان دست اندرکاران سلامت و آحاد جامعه برشمرد که در شرایط کنونی نیاز است با شفافیت و صحت، زنگ خطر ورود موج جدید بیماری در کشور را به صدا درآورده و از گسترش دوباره این بیماری که تهدیدی بزرگ برای سلامت خانواده هاست، پیشگیری کنند.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز یافته های علمی در زمینه قدرت انتشار و سرایت بالای سویه جدید کرونا در کشور را عمده ترین عامل این نگرانی خواند که نیاز است با راهکارهای پیشگیرانه و ایجاد آمادگی لازم در سطح جامعه، آن را کاهش داد.
 
او برخی عادی پنداری ها نسبت به خطر کرونا در شرایط کنونی جامعه را بزرگترین تهدید در برابر سویه جدید کرونا دانست و افزود: مشارکت اصحاب رسانه استان در دعوت به رعایت جدی پروتکل های بهداشتی، همچنین تسریع در واکسیناسیون و دریافت دز سوم واکسن می تواند خانواده های استان فارس را در برابر این بیماری ایمن ساخته و آرامش کنونی جامعه را حفظ کند.
 
حسینی با ابراز امیدواری نسبت به همکاری مردم استان فارس، اصحاب رسانه و مسوولان برای مقابله با خطر ایجاد موج جدید بیماری، تاکید کرد: مدافعان سلامت استان نیز همچون همیشه، پشتیبان و حامی جان و سلامت مردم در خط مقدم مبارزه با این بیماری هستند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
396 کلیک ها  پنج شنبه, 02 دی 1400 11:43
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا