بزرگداشت ۹ دی در شیراز/مردمی بودن محور اصلی انقلاب است

بزرگداشت ۹ دی در شیراز/مردمی بودن محور اصلی انقلاب است
   
بزرگداشت ۹ دی در شیراز/مردمی بودن محور اصلی انقلاب است |||| ||||

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با اشاره به اهمیت برگزاری و بزرگداشت رویدادهایی نظیر ۹ دی، مردمی بودن انقلاب را محور اصلی تولید قدرت در نظام اسلامی ایران برشمرد.

 
حجت‌الاسلام محمد رضایی در نشست هم اندیشی ستاد بزرگداشت یوم الله ۹ دی، که با حضور مدیران اداری استان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد، ضمن یادآوری اهمیت ایام الله در طول سال، روز ۹ دی را روز تحولی عجیب در روند انقلاب دانست و گفت: در ۹ دی پشتیبانی عظیم مردم از انقلاب بصورت خودجوش اتفاق اتفاد.
 
به گزارش راستین آنلاین به نقل از تبلیغات اسلامی فارس، رضایی، حضور ملت در ۹ دی ۸۸ را تنها قابل قیاس با حرکت مردم در عاشورای سال ۱۳۵۷ دانست و گفت: هیچ حرکتی مثل ۹ دی نتوانست نظام را از پرتگاهی که با برنامه ریزی و عقبه فکری معاندین انقلاب تدارک دیده شده بود رهایی بخشد و آن را بیمه کند.
 
رضایی ۹ دی را به نوعی مکمل حرکت عاشورای ۵۷ خواند و خاطر نشان کرد: این حرکت از فرصت و ظرفیت ارتباط عاطفی با نهضت اباعبدالله و مبتنی بر اندیشه های آزادی خواهانه استفاده نمود و ملتی را از چنگال ظلم و ستم نجات داد.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با یادآوری استفاده بجا از کلمه «فتنه»، آن را تنها کلمه مناسب برای توصیف وقایع سال ۸۸ دانست و گفت: هیچ واژه ای بجز «فتنه»، اتفاقات آن سال را به درستی توصیف نمی کند و این کلمه (فتنه) باید تبدیل به یک گفتمان شود.
 
رضایی با برشمردن کتب و آثار مکتوب مربوط به فتنه ۸۸ همگان را به تبلیغ و مطالعه آن ها دعوت و خاطرنشان کرد: باید تبیین شود که ۹ دی روز بزرگی بود که مردم آمدند، با ولایت میثاق کردند و ۹ دی بود که انقلاب را نجات داد.
 
وی گفت: مردمی بودن انقلاب محور اصلی تولید قدرت نظام است و این یعنی همین مردم هستند که انقلاب را به وجود آوردند و حفظ کرده اند و پای آن ایستاده اند.
 
رضایی با اشاره به در پیش بودن ایام شهادت سردار دل ها، بر برنامه ریزی برای اجرای برنامه های میدانی و مجازی تأکید و اضافه کرد: به مناسبت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برنامه های میدانی با حضور گسترده مردم برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: در برگزاری هردو مراسم پیش رو دستور العمل های کرونایی نظیر فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و سایر مسائل بهداشتی با جدیت دنبال و برنامه های میدانی در فضای باز برگزار خواهد شد.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس بر استفاده از ظرفیت دینی مردمی مساجد و نزدیک به ۷۰۰۰ امکنه مذهبی استان، برگزاری نشست های بصیرت افزایی در نقاط مختلف نظیر مدارس، دانشگاه ها و کانون های فرهنگی هنری تأکید کرد و افزود: با کار در فضای مجازی و انعکاس مراسم و برنامه های برگزار شده و همچنین برگزاری همایش های تبیینی در این فضا می توان اقدامات را پررنگ تر نمود و فضاسازی مناسبی انجام داد.
 
رضایی راه اندازی کمپین های مجازی با موضوع ۹ دی، تولید و انتشار کلیپ و نماهنگ، فراخوان مقاله با موضوع ۹ دی، ابعاد فتنه و بازتاب جهانی پاسخ مردم در روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را از جمله اقدامات جریان ساز برشمرد و خاطر نشان کرد: فضاسازی شهری و تغییر ظاهر شهر از وظایف مهم در این ایام است و باید با استفاده از پلاکارد، بنر ، بیلبورد و تلویزیون های شهری رنگ بصیرت و میثاق طلبی به شهر داد.
 
براساس این گزارش، در ادامه جلسه مدیران ارگان ها و فرماندهان نظامی و انتظامی به بیان نظرات خود درباره برگزاری مراسم یوم الله ۹ دی پرداختند و پیرامون روز بصیرت و میثاق با ولایت به بحث، تبادل نظر و هم اندیشی پرداختند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
530 کلیک ها  چهارشنبه, 10 آذر 1400 10:10
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا