ثبت‌نام بیش از ۲ هزار نفر در جشنواره امتنان فارس

ثبت‌نام بیش از ۲ هزار نفر در جشنواره امتنان فارس
   
ثبت‌نام بیش از ۲ هزار نفر در جشنواره امتنان فارس |||| ||||

سرپرست اداره کل تعاون فارس اعلام کرد که از زمان آغاز مهلت ثبت و نام سی وسومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید این استان تاکنون بیش از دو هزار نفر در این جشنواره ثبت نام کرده‌اند.

 
به گزارش راستین آنلاین سید مصطفی هاشمی یکشنبه ۷ آذر در جمع خبرنگاران بیان کرد: استان فارس در ثبت سی وسومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید تا این زمان جزو استان‌های برتر کشور بوده است.
 
او خاطرنشان کرد: زمان ثبت نام کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه در سی و سومین جشنواره امتنان به نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir از سه‌شنبه ۲۷ مهرماه آغاز و تا چهارشنبه ۲۶ آبان ماه به مدت یک ماه ادامه داشت که باتوجه به درخواست کارفرمایان و کارگران و گروه‌های کار این مهلت تا ۱۲ آذرماه ۱۴۰۰ تمدید شد.
 
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس عنوان کرد: از زمان آغاز مهلت ثبت و نام در این دوره جشنواره تاکنون بیش از دو هزار نفر در این جشنواره ثبت نام کرده‌اند.
 
او با بیان اینکه انگیزه بخشی و افزایش همدلی در جامعه کار و تلاش ، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی و تاثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه جامعه از جمله اهداف برگزاری جشنواره امتنان است، گفت: با توجه به شعار سال ۱۴۰۰ با عنوان تولید ،پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها با تعامل جامعه کار و تولید و بنگاه‌های اقتصادی شاهد حضور پررنگ جامعه کار و تولید استان فارس در سطح ملی باشیم.
 
هاشمی با بیان اینکه جشنواره امتنان از کارگران در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی برگزار می‌شود، گفت: ارائه شیوه ‌های نوین در کار شامل بهبود مصرف انرژی و تولید، کاهش ضایعات و زمان تولید، افزایش بهره وری،اختراع و ابتکار شامل ساخت قطعه، دستگاه یا اصلاح فرآیند تولید، راه‌اندازی خط تولید جدید، مهندسی معکوس در انتقال و بومی سازی دانش و فناوری، افزایش بهره وری و کیفیت نسبت به نمونه‌های داخلی و خارجی از جمله شاخص ‌های کارگران و گروه‌های کار و واحدهای نمونه است که در ارزیابی این جشنواره مد نظر قرار می‌گیرد
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
245 کلیک ها  یکشنبه, 07 آذر 1400 13:23
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا