برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیران اجرایی در دانشگاه های آزاد اسلامی کشور

برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیران اجرایی در دانشگاه های آزاد اسلامی کشور
   
برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیران اجرایی در دانشگاه های آزاد اسلامی کشور |||| ||||

 اولین دوره آموزشی مدیران اجرایی و مسئولان واحد خواهران دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در روزهای سوم و چهارم آذرماه برگزار شد.

 
 
 به گزارش راستین آنلاین این دوره دو روزه که از سوم آذر ماه آغاز شد با شرکت بیش از ۸۰ نفر از مدیران اجرایی و مسئولان واحد خواهران دفاتر نهاد رهبری سراسر کشور برگزار و شرکت کنندگان علاوه بر آشنایی با مسائل فرهنگی روز از جمله سواد رسانه و تعاملات خانواده و جامعه با ساز و کارهای جدید مجموعه دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز نیز آشنا شدند.
 
 حجت الاسلام والمسلمین شریفانی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار راستین آنلاین  با تاکید بر نقش و جایگاه ویژه مدیران اجرایی در دفاتر نهاد، بیان کرد: شرایط شغلی مدیران اجرایی نهاد دارای حساسیت ویژه ای است و نقش این مدیران به عنوان مباشر آن دفاتر نهاد بسیار تعیین کننده و حساس است دکتر شریفانی بیان نمود اجرای امور و عملیاتی کردن و برنامه های نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی با همراهی و همکاری مدیران اجرایی و مسئولان امور خواهران میسر و ممکن می شود و تصمیم گیری ها و سیاست های اعلامی و اتخاذ شده توسط مسئولان نهاد رهبری در استان ها عملاً از مجرای مدیران اجرایی و مسئولان امور خواهران به منصه ظهور می رسد.
 
وی ضمن بیان اینکه بنابراین نقش آموزش و به روز نمودن معلومات و اطلاعات این دو قشر بسیار مهم و پر رنگ است، گفت:
با اشاره به بخش هایی از تفسیر سوره مبارکه حمد این سوره مبارکه اعراف خلاصه‌ای از روح قرآن است وسوره حمد یک دعاست که از صدر تا پایان برای یک فرد مومن مبین تواضع در برابر خداوند و چگونگی درخواست و نحوه خضوع در برابر پروردگار و و طلب خواسته های بنده مومن است.
 
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسین قنادزاده در آیین افتتاحیه اولین دوره آموزشی مدیران اجرایی و مسئولان واحدهای خواهران نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی سراسر کشور تصریح کرد: آموزش منابع انسانی در سازمانها مأموریت محور دارای جایگاه ویژه ای است برای نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاهها وقائم به خدمت و امکانات نیست بلکه قائم به افراد است و تک تک همکاران نهاد در خط مقدم میدان برنامه ریزی برای دانشجویان قرار دارند.
 
 مدیر آموزش منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با بیان اینکه حیثیت مجموعه منابع انسانی است و بیان کرد: از آنجا که افراد در مجموعه نهاد رهبری بر اساس قابلیت های فردی و شخصی جذب شده‌اند آموزش بر اساس سیاست ها و نظام ارزشی این سازمان جدیت بیشتری پیدا می‌کند و در حال حاضر در مجموعه آموزشی نهاد زیرساخت های ایجاد شده و زنجیره های مشخصی برای مسیر آموزش تعبیه شده تا همه همکاران از این آموزش احساس رضایتمندی کنند.
 
وی افزود: تا سازمان نهاد و مجموعه های وابسته به آن از این آموزش بهره لازم را ببرند و تا کنون آموزش درمجموعه مرکزی نهاد رهبری امور اداری امور مالی امور مبلغان اداره ارزیابی و نظارت متصل شده و تعامل و همکاری کاملاً مناسب و درخوری با مجموعه های دیگر نهاد رهبری در دانشگاه ها برقرار است و همه همکاران دفاتر نهاد در سراسر کشور در حال حاضر دارای پرونده آموزشی کامل ای در سازمان اداری نهاد رهبری در دانشگاه ها است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
616 کلیک ها  پنج شنبه, 04 آذر 1400 13:34
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا