مبنای تفکر بسیجی پیروزی انقلاب اسلامی است

مبنای تفکر بسیجی پیروزی انقلاب اسلامی است
   
مبنای تفکر بسیجی پیروزی انقلاب اسلامی است |||| ||||

تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) تاکید کرد که بسیج مردمی و مستضعفان و مخلصان جهان در نهایت تکلیف جهان را مشخص خواهند کرد.

 
به گزارش راستین آنلاین حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم کلانتری چهارشنبه سوم آذرماه در رزمایش «اقتدار و حماسه» بسیجیان فارس که در حرم مطهر احمد بن موسی(ع) برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته بسیج، گفت: بسیج در حقیقت ریشه در آموزه‌های انبیای الهی دارد.
 
او با بیان اینکه پایه و اساس کار تمام پیامبران الهی که در طول تاریخ مبعوث شدند، برای هدایت و راهنمایی‌ توده‌های مردم بر مبنای حضور مردم بوده است، افزود: در طول تاریخ مشاهده می‌کنیم امت اسلام هر جا بر مبنای تفکر بسیجی و ارزش‌های بسیجی حرکت خود را انجام داده است، قطعا به پیروزی رسیده است. 
 
تولیت حرم مطهر احمد بن موسی(ع) به حضور مردم در زمان پیامبراسلام اشاره و خاطرنشان کرد: اگر تاریخ اسلام را با دقت مراجعه و مطالعه دقیق کنیم، متوجه خواهیم شد که اساس شجره طیبه بسیج در عصر پیامبر گرامی اسلام(ص) پایه‌گذاری شده است.
 
کلانتری ادامه داد: از همان تاریخ تا امروز وقتی نگاه می‌کنیم امت اسلام هر جا بر مبنای تفکر بسیجی و ارزش‌های بسیجی حرکت خود را انجام داده است، قطعاً به پیروزی رسیده است.
 
او با بیان اینکه پایه و اساس انقلاب اسلامی نیز که به رهبری امام(ره) انجام گرفت، توده‌های مردم بودند، عنوان کرد: همین مردم بسیج شدند و با انجام وظیفه و شناخت و عمل به تکلیف الهی مسیر انقلاب را هموار کردند.
 
تولیت حرم مطهر احمد بن موسی(ع) خاطرنشان کرد: تا امروز انقلاب اسلامی بر پایه بسیج مردمی و افتخارآفرینی‌های بسیج این مسیر را به درستی ادامه داده است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
599 کلیک ها  چهارشنبه, 03 آذر 1400 11:14
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا