• آیت الله دژکام:

بسیجیان زمینه سازان انقلاب امام زمان (عج)

بسیجیان زمینه سازان انقلاب امام زمان (عج)
   
بسیجیان زمینه سازان انقلاب امام زمان (عج) |||| ||||

 نماینده ولی‌فقیه در فارس با بیان اینکه هر روز بر عزت و عظمت بسیج افزوده می‌شود، بسیجیان را زمینه‌سازان انقلاب جهانی حضرت مهدی موعود(عج) توصیف کرد که در آینده نزدیک این پرچم را به دست آنان خواهند سپرد.

 
به گزارش راستین آنلاین آیت‌الله لطف‌الله دژکام چهارشنبه سوم آذرماه در رزمایش «اقتدار و حماسه» بسیجیان فارس در حرم مطهر شاهچراغ(ع)، گفت: ۴۲ سال از تأسیس بسیج به دستور امام راحل می‌گذرد که این تأسیس منشأ خیر و برکت برای اسلام و نظام اسلامی بوده است.
 
او به چفیه بسیجی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و آن را نماد انقلابی‌گری معظم‌له دانست و افزود: ایشان با صلابت پای ارزش‌های انقلابی ایستاده‌اند و به همین دلیل این چفیه را رها نمی‌کنند.
 
آیت‌الله دژکام با بیان اینکه در تحلیل‌های جامعه‌شناسان این‌گونه است مدتی که از یک انقلاب می‌گذرد، آن انقلاب آرام می‌شود و دیگر آن حس و حال انقلابی رها می‌شود، گفت: اما امروز مشاهده می‌کنیم، رهبر معظم و همه مجموعه‌های پای کار انقلاب اسلامی با این نماد چفیه دارند به دنیا اعلام می‌کنند که هنوز بر عهد اول ایستاده‌اند و هیچ تفاوتی در انگیزه‌ها و آرمان‌های انقلابی ما رخ نداده است و این دشمن است که باید تسلیم مردان قوی همت مسلمان ایرانی شود.
 
او همچنین با اشاره به کلمه شجره طیبه که برای بسیج به کار برده می‌شود، گفت: این کلمه ریشه در قرآن کریم دارد و خداوند متعال آن را برای مؤمنان به کار برده است. شجره طیبه لحظه‌ای و گذرا نیست بلکه ریشه‌ای عمیق در عقاید قلبی همه مسلمانان و مؤمنان دارد و دائماً ثمرات این شجره طیبه را مشاهده می‌کنیم.
 
نماینده ولی‌فقیه در فارس ادامه داد: از روزی که بسیج در قبال مسائل جنگ تحمیلی برای حفظ امنیت کشور شکل گرفت تا امروز که مجموعه نیروهای ما در بسیج سلامت میدان‌داری می‌کنند.
 
آیت‌الله دژکام با یادآوری فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره بسیج که فرمودند همه مردم بسیجی هستند، گفت: امروز بسیجیان در عرصه‌های مختلف حضور پیدا کرده‌اند که جای قدردانی دارد و از آنان می‌خواهیم که تا آخر پای آرمان‌های امام و شهدا بایستند.
 
امام جمعه شیراز گفت: امروز جوانانی که در عرصه‌های مختلف بسیج حضور یافته‌اند عموماً از نسل چهارم انقلاب هستند که باید به آنان افتخار کرد و این در حقیقت اعلامی به دشمنان است که بدانند همچنان در مسیر انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن محکم و استوار ایستاده‌ایم.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
452 کلیک ها  چهارشنبه, 03 آذر 1400 11:07
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا