هلال احمر فارس برای خدمات‌رسانی به معتادان آمادگی دارد

هلال احمر فارس برای خدمات‌رسانی به معتادان آمادگی دارد
   
هلال احمر فارس برای خدمات‌رسانی به معتادان آمادگی دارد |||| ||||

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس از آمادگی این جمعیت برای تأمین بخشی از هزینه‌های درمانی، دارویی، بهداشتی و خدمات توانبخشی مورد نیاز معتادان و خانواده‌های آن‌ها در قالب اعتبارات حمایتی خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین حسین درویشی شنبه ۲۹ آبان در نشست هم اندیشی با کارشناسان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس، گفت: تسکین آلام بشری یکی از اهداف چهارگانه نهضت بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر است.
 
او افزود: آمادگی خدمت رسانی به معتادان نیز در همین راستا و به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی، بهبود کیفیت زندگی و پیشگیری از معضلات روانشناختی معتادان به ویژه معتادان متجاهر و خانواده‌های آسیب پذیر آنان است.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس ادامه داد: کمک به توانمندسازی محلات آسیب پذیر و کمتر برخوردار از دیگر محورهای آمادگی جمعیت هلال احمر در زمینه مسائل اجتماع محور به شمار می‌رود.
 
درویشی اظهار کرد: این برنامه با محوریت معاونت‌های داوطلبان، جوانان و درمان و توانبخشی در دستور کار قرار دارد و در حال برنامه ریزی است.
 
سلیمان کرمی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس نیز برای ایجاد هماهنگی و هم افزایی بین دستگاه‌های اجرایی مسئول و کمک به مددجویان این حوزه و به حداقل رساندن آسیب‌های ناشی از اعتیاد در استان اعلام آمادگی کرد.
 
به گزارش ایسنا، در این نشست راه‌های همکاری در زمینه کمک به امور درمانی معتادان و خانواده‌های آنان به عنوان یکی از آسیب پذیرترین اقشار جامعه بررسی و بحث شد.
 
همچنین مقرر شد متن پیش نویس تفاهم نامه همکاری بین جمعیت هلال احمر و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس را کارشناسان خبره جمعیت تهیه کنند و پس از تبادل نظر، نهایی و اجرایی شود.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
233 کلیک ها  شنبه, 29 آبان 1400 11:53
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا