• مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس خبر داد

اعزام 23 کامیون و تریلر حامل اقلام امدادی به مناطق زلزله زده هرمزگان

اعزام 23 کامیون و تریلر حامل اقلام امدادی به مناطق زلزله زده هرمزگان
   
اعزام 23 کامیون و تریلر حامل اقلام امدادی به مناطق زلزله زده هرمزگان |||| ||||

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس گفت : 23 کامیون و تریلر حامل چادر امدادی و موکت همراه با چهار تیم تخصصی امدادی به مناطق زلزله زده جنوب کشور ارسال و اعزام شدند.

به گزارش راستین آنلاین حسین درویشی مدیرعامل این جمعیت از اعزام 4 تیم تخصصی – عملیاتی اسکان اضطراری به مناطق زلزله زده استان هرمزگان خبر داد و گفت : در پی وقوع دو زمین لرزه 6.4 و 6.3 ریشتری در استان هرمزگان کلیه نیروهای امدادی و عملیاتی شعب سراسر استان فارس به حالت آماده باش کامل درآمده و بر اساس درخواست سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور تیم های تخصصی اسکان اضطراری این جمعیت جهت امدادرسانی به مناطق تحت تاثیر از این حادثه به استان هرمزگان اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس با بیان اینکه فارس به عنوان استان معین هرمزگان در حوادث غیرمترقبه می باشد اظهار کرد: دو هزار و 700 دستگاه چادر امدادی و 5 هزار تخته موکت توسط 23 کامیون و تریلر از هلال احمر استان فارس به مناطق زلزله زده جنوب کشور ارسال شد.
وی افزود : یک دستگاه بالگرد این جمعیت نیز به استان هرمزگان اعزام تا در روند امدادرسانی نیز تسهیل صورت پذیرد. همچنین فرماندهی عملیات امداد و نجات این استان در مناطق زلزله زده توسط معاون امداد و نجات هلال احمر فارس که هم اکنون در منطقه حضور دارد انجام می گیرد.
حسین درویشی ادامه داد : کلیه نیروهای امدادی و ستادی جمعیت هلال احمر فارس نیز به حالت اماده باش سراسری درآمدند و تیم های تخصصی بهداشت و درمان اضطراری (BHCU) این جمعیت آمادگی لازم را جهت اعزام به مناطق را دارا می باشند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس از آمادگی تیم های حمایت های روانی در حوادث و بلایا نیز خبر داد و اعلام کرد: در صورت درخواست جمعیت هلال احمر مرکز تیم های حمایت های روانی معاونت امور جوانان این دستگاه نیز به استان هرمزگان اعزام خواهند شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
176 کلیک ها  دوشنبه, 24 آبان 1400 11:18
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا