دكل هاي مهاري در منطقه كوهستاني مورد بهره برداري و ترمیم قرار گرفت

معاون بهره برداري شركت برق منطقه اي فارس و بوشهر از آسيب ديدن برخي دكل هاي برق در طوفان شديد تابستان در منطقه باشت و گچساران خبر داد و گفت : دكل هاي آسيب ديده از طوفان در منطقه باشت و گچساران ترميم و شبكه برقدار شد.

 
به گزارش راستین آنلاین مهدي توكلي با تشريح جزييات عمليات انجام شده افزود: توفان گسترده در اين منطقه منجر به خسارات شديد و سقوط دو دكل دو مداره 230 كيلوولت گرديد كه موجب افت ولتاژ در منطقه شده بود.
 
او افزود: با طرح دو دكل اضطراري براي اولين بار در منطقه كوهستاني اجرا شد، كه اجراي اين طرح مهم و حياتي پس از 5 شبانه روز و 4000 نفر ساعت با تلاش بي وقفه و شبانه روزي همكاران شركت برق منطقه اي فارس و با پيمانكاري شركت تعميرات نيروي برق فارس در گرماي شديد و شرايط آب و هوايي سخت و با همراهي شركت برق منطقه اي خوزستان اجرا گرديد.
 
معاون بهره برداري شركت برق منطقه اي فارس و بوشهر ادامه داد : در چنين شرايطي بطور معمول احداث پايه هاي بتني با هزينه هاي چندين برابر اين طرح و زماني حدود يك ماه قابل اجرا بود ، كه پس از بررسي هاي فني و مهندسي اين طرح علي رغم دشواري هاي فراوان با همت و تلاش همكاران شركت برق براي اولين بار در منطقه اي كوهستاني اجرا و برقدار گرديد . لازم بذكر است كه استحكام و پايداري دكل هاي مذكور طي چند ماه اخير با وجود باد و طوفان هاي شديد كاملا موفقيت آميز بوده است .
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
215 کلیک ها  دوشنبه, 17 آبان 1400 13:42
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا