• علاءالدین بروجردی

اگر خواهان قدرت هستید علم خود را زیاد کنید

اگر خواهان قدرت هستید علم خود را زیاد کنید
   
اگر خواهان قدرت هستید علم خود را زیاد کنید |||| ||||

اگر خواهان قدرت هستید علم خود را  افزایش دهید تا بتوانید در جهان حرفی برای گفتن داشته باشید.

  

به گزارش راستین انلاین علاالدین بروجردی معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی کشور با هدف بازدید از وضعیت واحد های دانشگاه آزاد فارس در زمینه بین‌الملل به شیراز سفر کرد .

 

معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیر ایرانی با بازدید از مجتمع امام رضا (ع)، واحد مرودشت ، دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت و دانشگاه آزاد اسلامی شیراز، گفت: اگر خواهان قدرت هستید علم خود را باید افزایش دهید تا بتوانید در جهان حرفی برای گفتن داشته باشید.
 
 
 
علاالدین بروجردی در جلسه که با هیات مدیره دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد، بیان کرد: با بررسی واحد ها و ظرفیت های این دانشگاه ها که در حوزه بین‌الملل از لحاظ علمی ، امکانات و تجهیزات مورد پایش و ارزیابی قرار دارند، تا بتوان بر اساس توانایی هر مرکز دانشگاه آزاد اسلامی در استان فارس افزایش جذب دانشجویان غیر ایرانی را مصوب کنیم.
 
او  بابیان اینکه خاصیت انقلاب و استکبار ستیزی باید موجب افزایش توان مقاومت و مقابله درمواضع غیر منطقی و قدرت های بزرگ شود، افزود: دانشجویان غیر ایرانی با مشاهده روحیه مقاومت و انقلاب گرایی مردم خصوصا جوامع دانشگاهی ، علاقه زیادی برای ورود به کشور ایران و ادامه تحصیل پیدا می‌کنند.
 
معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیر ایرانی ضمن بیان اینکه جذب دانشجویان پژوهش محور برای دانشجویان غیر ایرانی کاملا قابل انجام است، تصریح کرد: شورای هماهنگی آموزش زبان فارسی در سازمان مرکزی جهت یکسان سازی بین واحد های بین‌الملل در زمینه منابع درسی برای آشنایی دانشجویان غیر ایرانی با زبان فارسی به تازگی تشکیل شده و در تلاشیم این روند به سرعت افزایش پیدا کند.
 
بروجردی در خصوص حل مشکلات دانشجویان غیر ایرانی، گفت: دستورالعملی برای تشکیل میز خدمت در تمامی واحدهایی که دارای دانشجویان غیر ایرانی هستند، با هدف حل سریع مشکلات کنسولی ، علمی ، آموزشی وغیره انجام خواهد شد.
 
او با اشاره به این که ظرفیت استان فارس در جذب دانشجویان غیر ایرانی فوق العاده است، عنوان کرد: در این جلسه برای دانشگاه های آزاد این استان پهناور افزایش جذب ۳۵۰۰ دانشجوی غیر ایرانی مصوب شده و با توجه به ظرفیت های مختلف این مراکز در هر رشته میتوانیم جذب داشته باشیم .
 
 
بروجردی در پایان بیان کرد: در جهان بیش از ۵میلیون دانشجوی بین‌الملل داریم که یک میلیون نفرات از دانشجویان مختص به آمریکا است و امیدواریم با پیشرفت در این مورد رقابت خوبی در جذب دانشجویان غیر ایرانی در تمامی رشته ها داشته باشیم.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
220 کلیک ها  پنج شنبه, 13 آبان 1400 13:21
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا