تسخیر لانه جاسوسی هیچ بودن هیمنه استکبار را ثابت کرد

تسخیر لانه جاسوسی هیچ بودن هیمنه استکبار را ثابت کرد
   
تسخیر لانه جاسوسی هیچ بودن هیمنه استکبار را ثابت کرد |||| ||||

استاندار فارس در مراسم به صدادرآوردن زنگ استکبارستیزی گفت: مردم ما با تسخیر لانه جاسوسی ثابت کردند که هیمنه استکبار در مقابل شجاعتشان هیچ است. 

 
به گزارش راستین آنلاین محمدهادی ایمانیه چهارشنبه ۱۱ آبان در سفر به شهرستان رستم و در مراسم زنگ استکبارستیزی که در آموزشگاه شهید سلیمانی این شهرستان نواخته شد، اظهار کرد: در حدی که شایسته این مردم است ما نتوانستیم خدمت کنیم امیدواریم که سال‌های پربارتر و پر نتیجه‌تری را برای مردم رقم بزنیم. 
 
او با اشاره به روز ۱۳ آبان و استکبارستیزی در این روز، افزود: امروز وظیفه مدیران و مسئولان کشور این است که خود را خادم ملت و مدیون مردمی بدانند که از هرچه بود برای دیانت و کشورشان گذشتند و باید مسئولان در خدمت این مردم باشند. 
 
استاندار فارس با اشاره به حوادثی که در روز ۱۳ آبان در طول تاریخ انقلاب اسلامی رخ داده است، عنوان کرد: با تسخیر لانه جاسوسی هیمنه استکبار شکسته شد، چراکه کسی جرات نمی‌کرد در این کشور حتی به حیوانات آمریکایی توهین کند، همین جریانی که متاسفانه در برخی از کشورها امروز وجود دارد ولی در کشور ما مردم ذلت نمی‌پذیرند با تسخیر لانه جاسوسی ثابت کردند که هیمنه استکبار در مقابل شجاعت این مردم هیچ است. 
 
ایمانیه با بیان اینکه ده‌ها سال از تسخیر لانه جاسوسی می‌گذرد، خاطرنشان کرد: این کشور و مردم با هدایت مقام معظم رهبری روز به روز جایگاه عزیزتری پیدا کرده و امروز حرف فراوانی در کل دنیا دارد، بعید است که در سطح دنیا بتوانند تصمیمی بدون لحاظ‌کردن نقطه نظرات مردم و این کشور بگیرند. 
 
او با بیان اینکه عزت امروز ما مدیون شهدای عزیز ما از جمله شهید سلیمانی است، عنوان کرد: امید است که در این سفر گام‌هایی برای کاهش محرومیت شهرستان رستم برداریم البته یک شبه امکانپذیر نیست اما تعهد می‌دهیم که در خدمت این مردم باشیم و محرومیت را برطرف کنیم. 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
619 کلیک ها  چهارشنبه, 12 آبان 1400 11:51
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا