انتصابات جدید در سازمان برنامه و بودجه فارس

انتصابات جدید در سازمان برنامه و بودجه فارس
   
انتصابات جدید در سازمان برنامه و بودجه فارس |||| ||||

در احکامی جداگانه از سوی احمدعلی افکاری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس انجام گرفت؛ سرپرست های جدید معاونت بودجه، معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی، معاونت آمار و اطلاعات، مدیریت نظام فنی و اجرایی و مدیریت آموزش، پژوهش های توسعه و آینده نگری منصوب شدند.

 
 
در احکامی جداگانه از سوی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس،«عبدالحمید سنگی به عنوان سرپرست معاونت بودجه»،«رضا موسوی محسنی به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی»،«سعیدرضا زارعی به عنوان سرپرست معاونت آمار و اطلاعات»، «سیدحمیدرضا طبیبی به عنوان سرپرست مدیریت نظام فنی و اجرایی» و «رضا جوانبخت به عنوان سرپرست مدیریت آموزش، پژوهش های توسعه و آینده نگری» سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس منصوب شدند.
 
به گزارش راستین آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس، از مهمترین مسئولیت های عبدالحمید سنگی سرپرست جدید معاونت بودجه می توان به معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس و مدیرکل برنامه و بودجه استانداری بوشهر اشاره کرد.
 
رضا موسوی محسنی سرپرست جدید معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس نیز پیش از این سمت هایی از جمله مدیر آموزش، پژوهش های توسعه و آینده نگری و همچنین سرپرستی این معاونت را بر عهده داشته است.
 
سعیدرضا زارعی سرپرست جدید معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس نیز پیش از این مسئولیت، قائم مقامی معاون آمار و اطلاعات را بر عهده داشت.
 
از سوابق مدیریتی سید حمیدرضا طبیبی سرپرست جدید مدیریت نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس نیز می توان به سرپرستی معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی و رییس گروه آمایش و برنامه ریزی اشاره کرد.
 
رضا جوانبخت سرپرست جدید مدیریت آموزش، پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس نیز پیش از این رییس گروه آموزش و توانمندسازی این مدیریت را بر عهده داشته است.
 
لازم به ذکر است، الهه چراغی پیش از این عهده دار معاونت بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس بود که در تاریخ هشتم آبان ماه سالجاری به افتخار بازنشستگی نائل آمد. 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1010 کلیک ها  یکشنبه, 09 آبان 1400 13:42
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا