تعمیرات بیش از ۶هزار کیلومتر شبکه برق فارس انجام شده است

تعمیرات بیش از ۶هزار کیلومتر شبکه برق فارس انجام شده است
   
تعمیرات بیش از ۶هزار کیلومتر شبکه برق فارس انجام شده است |||| ||||

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از اجرای عملیات تعمیرات و نگهداری ۶۶۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط هوایی طی ۶ ماه اول امسال خبر داد.

 
حمیدرضا جلایر سه‌شنبه ۲۷ مهر در حاشیه بازدید از روند اجرای عملیات تعمیر و نگهداری شبکه برق، به خبرنگاران گفت: اجرای طرح تعمیرات و نگهداری خطوط فشار ضعیف و متوسط هوایی، عملیاتی است که با هدف تامین برق مطمئن و پایدار، همه ساله به شکل مداوم اجرایی می‌شود.
 
معاون توزیع نیروی برق استان فارس گفت: عملیات نگهداری و تعمیرات طی ۶ ماه اول امسال شامل ۱۷۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۴۹۰۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی در سراسر استان فارس بوده است.
 
جلایر خاطرنشان کرد: در این اثنی، اقدامات لازم برای نگهداری و تعمیرات ۴۷ هزار و ۴۷ دستگاه چراغ روشنایی معابر و تعمیرات ۲۴۸۵ دستگاه ترانسفورماتور هوایی و زمینی نیز اجرایی شده است.
 
این مقام مسئول یادآور شد که عملیات نگهداری و تعمیرات شبکه‌های برق، با استفاده از روش خط گرم و بدون اعمال خاموشی در سطح خطوط مختلف اجرایی شده است.
 
جلایر گفت: با توجه به سیاست شرکت توزیع نیروی برق استان فارس مبنی بر اعمال نشدن خاموشی و به حداقل رساندن انرژی توزیع نشده، تعداد ۲۰ اکیپ عملیاتی تعمیرات خط گرم به همراه تجهیزات کامل توسط بخش خصوصی در سطح ۲۶ مدیریت توزیع نیروی برق در سطح شرکت مشغول فعالیت هستند.
 
معاون توزیع نیروی برق فارس، هدف از اجرای فعالیت‌های بهره برداری را افزایش پایداری شبکه وتاسیسات توزیع برق وتحویل برق مطمئن و پایدار به مشترکان استان عنوان و ابراز امیدواری کرد با مجموع فعالیت ها و برنامه ریزی انجام شده، امکان ارتقاء سطح رفاه و آسایش و رضایتمندی مشترکان فراهم شود.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
321 کلیک ها  سه شنبه, 27 مهر 1400 11:21
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا