اعلام ویژه برنامه‌های شاهچراغ (ع) در گرامیداشت هفته وحدت

ویژه برنامه‌های آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع)، حرم سوم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی برای گرامیداشت میلاد مسعود حضرت محمد(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت، اعلام شد.

 
براساس اعلام روابط عمومی آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع)، برنامه‌های گرامیداشت هفته وحدت از دوشنبه ۲۶ مهرماه با سخنرانی حجت الاسلام بهرامی نسب آغاز می‌شود و روز ۲۷ مهر نیز با قرائت دعای توسل و مولودی خوانی توسط مهدی کریم پور و همچنین سخنرانی حجت الاسلام محقق، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در روز ۲۸ مهر ادامه خواهد داشت.
 
به گزارش راستین آنلاین به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع)، در ادامه برنامه‌های بزرگداشت هفته وحدت، چهارشنبه ۲۸ مهرماه از ساعت ۱۶، محفل انس با کلام الله مجید، ویژه خواهران در رواق دارالذکر حرم مطهر و پنجشنبه ۲۹ مهرماه این محفل نورانی ویژه عموم زائران از ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه در صحن احمدی برگزار و در ادامه، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، دعای روح‌بخش کمیل با نوای حاج کاظم محمدی قرائت خواهد شد.
 
در ادامه این برنامه‌ها و روز ۳۰ مهرماه از ساعت ۷ صبح، دعای پرفیض ندبه توسط مهدی کبیری نژاد قرائت می شود و از ساعت ۱۷ نیز محمدمهدی ملک مکان، دعای سمات را قرائت خواهد کرد.
 
برپایه این گزارش، در روزهای جمعه ۳۰ مهر و شنبه اول آبان به‌مناسبت میلاد باسعادت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، حجت الاسلام سعیدی(کارشناس برنامه سمت خدا) به ایراد سخن می پردازد و حاج مهدی سروری، مولودی‌خوانی خواهد کرد.
 
یکشنبه ۲ آبان نیز، بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، زیارت حضرت رسول(ص) از بعید، قرائت خواهد شد. در ادامه، در شام این میلاد باسعادت، حجت الاسلام میرشکاری، سخنرانی و برادر حاج رضا رودکی، مداحی خواهد کرد.
 
به مناسبت این ایام خجسته، مسابقه اینترنتی با عنوان "رسول رحمت(ص)" برای ارادتمندان به اهل‌بیت علیهم السلام در نظر گرفته شده است که علاقه‌مندان جهت شرکت در آن می توانند از ۲۸ مهر تا ۲ آبان به بخش مسابقات پایگاه اینترنتی آستان مقدس به آدرس shahecheragh.ir/mosabeghat مراجعه نمایند.
 
برپایی نمایشگاه هفته وحدت، دیدار با برادران اهل سنت، برگزاری مراسم عقد ازدواج جمعی از جوانان، اجرای ویژه برنامه های کودکانه، برگزاری کارگاه آموزشی صوت و لحن قرآن و پویش ختم صلوات به نیت سلامتی امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و هدیه به ساحت مقدس رسول مکرم اسلام(صلی الله علیه وآله وسلم) و امام جعفر صادق علیه السلام از دیگر برنامه های حرم مطهر در هفته وحدت است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
301 کلیک ها  دوشنبه, 26 مهر 1400 16:43
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا