اجرای ۱۵۰برنامه ویژه روز گرامیداشت عقیدتی سیاسی در فارس

اجرای ۱۵۰برنامه ویژه روز گرامیداشت عقیدتی سیاسی در فارس
   
اجرای ۱۵۰برنامه ویژه روز گرامیداشت عقیدتی سیاسی در فارس |||| ||||

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های ارتش در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد امروز چهارشنبه ۲۱مهر در نشست خبری که با حضور خبرنگاران برگزار شد گفت : در کل استان فارس ۱۵۰ برنامه ویژه ایام روز گرامیداشت عقیدتی سیاسی ارتش اجرا می شود.

 
به گزارش راستین آنلاین حجت الاسلام و المسلمین عزیز رضایی با اشاره به تأسیس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش که به فرمان امام خمینی( ره) افزود: با اشاره به اینکه در کل استان نزدیک به ۱۵۰ برنامه ویژه ایام روز گرامیداشت عقیدتی سیاسی ارتش در فارس اجرایی خواهد شد، گفت:این سازمان به پیشنهاد آیت الله خامنه ای که آن زمان نماینده امام در وزارت دفاع بودند و نامگذاری امام (ره) شکل گرفت. برگزاری مراسم انس با قرآن در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد.
 
هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد با یادآوری این مطلب که این سازمان روز به روز مستحکم تر می شود و ثمرات آن را شاهد هستیم ، عنوان کرد : با توجه به جو سنگین علیه ارتش که برخی مغرضانه و برخی ساده لوحانه بود، این سازمان شکل گرفت و سازمان عقیدتی سیاسی در جایگاه خاصی در آجا قرار دارد.
 
حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه ۲۴مهر روز گرامیداشت عقیدتی و سیاسی ارتش است ، اظهار کرد: برنامه های مختلفی به این مناسبت به مدت یک هفته برگزار در فارس اجرایی خواهد شد .
 
او اضافه کرد : اجرای مراسم بزرگداشت ویژه کارکنان شاغل و وابسته به همراه خانواده ها، سخنرانی فرماندهان و روحانیون در پیش از خطبه های نماز جمعه، دیدار با نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، جلسه همدلی فرماندهان و جلسه همدلی ارشد های نماینده های ولی فقیه در سایر نهادهای نظامی در این مدت برگزار خواهد شد.
 
رضایی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران، اختتامیه جشنواره «گوهر فاطمی» و عفاف و حجاب و نمایشگاه های اقدامات و فعالیت های فرهنگی، آموزشی و قرآنی از دیگر برنامه های این ایام است، اظهار کرد: خلاصه از فعالیت های خود را در این نمایشگاه خواهیم داشت.
 
حجت الاسلام رضایی با یادآوری این مطلب که مسابقات مختلف فرهنگی، قرآنی و همچنین ورزشی اجرا خواهیم کرد، تاکید کرد: تبلیغات میدانی وسیع و گسترده در پادگان ها و بیرون پادگان ها اجرایی می شود.
 
هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های ارتش در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در کل استان نزدیک به 150 برنامه ویژه ایام روز گرامیداشت عقیدتی سیاسی ارتش در فارس اجرایی خواهد شد و همه این فعالیت ها در فضای حقیقی و مجازی برگزار می شود، گفت: برگزاری مراسم انس با قرآن در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
358 کلیک ها  چهارشنبه, 21 مهر 1400 12:41
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا