رزمایش کمک مومنانه در فارس /توزیع بیش از ۴هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان

رزمایش کمک مومنانه در فارس /توزیع بیش از ۴هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان
   
رزمایش کمک مومنانه در فارس /توزیع بیش از ۴هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان |||| ||||

از ابتدا شیوع کرونا تا به امروز حدود ۱۴۷هزار بسته معیشتی در قالب احسان ماندگار تهیه و توزیع شده است.

به گزارش راستین آنلاین مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس امروز چهارشنبه ۲۱معر در مراسم همایش یاوران وقف و اجرای طرح احسان ماندگار و مهرتحصیلی که با حضور مسولین استانی برگزار شد گفت : با توجه به شرایط فعلی جامعه و وجود کرونا باز هم مهربانی و احسان ادامه دارد .

 
حجت الاسلام و المسلمین سید عباس موسوی با بیان به فرمایشات رهبری در رابطه با کمک های مومنانه و رزمایشات افزود :پویش کمک مومنانه از بیانات مقام معظم رهبری سرچشمه گرفت.
 
او در ادامه عنوان کرد : مقام معظم رهبری در بحبوحه مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا بیان کردند و فرمودند که کمک‌های مؤمنانه با قدرت پیگیری شود و تلاش شود سختی مردم کمتر شود.
 
حجت الاسلام و المسلمین موسوی تصریح کرد :از ابتدا شیوع کرونا تا به امروز حدود ۱۴۷هزار بسته معیشتی در قالب احسان ماندگار تهیه و توزیع شده است . 
 
او ضمن اینکه این بسته ها در بین گروه های مختلف اعم از مردم ،کمیته امداد ،سازمان بهزیستی و گروه های دیگر توزیع شده است ، بیان کرد :گروه‌های مختلف مردمی و سازمان‌های اداری و غیر اداری ، خیرین ،نیرپ های نظامی و انتظامی و سپاه فجر استان در این راه ما را بسیار یاری کردند ، که نتیجه تمام تلاش های این بزرگان باعث کمک های مومنانه و برگزاری رزمایش سراسری برای استان شده است ‌.
 
همچنین مدیر کل اوقاف فارس از تهیه بیش از ۴هزار بسته معیشتی در قالب طرح احسان ماندگار و سه هزار بسته تحصیلی در قالب مهر تحصیلی خبر داد و گفت :تمامی این کمک های مومنانه در بین جامعه هدف توزیع خواهد شد .
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
497 کلیک ها  چهارشنبه, 21 مهر 1400 10:37
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا