توزیع بیش از ۴۵۰ هزار بسته کمک آموزشی در کشور

توزیع بیش از ۴۵۰ هزار بسته کمک آموزشی در کشور
   
توزیع بیش از ۴۵۰ هزار بسته کمک آموزشی در کشور |||| ||||

رئیس بسیج دانش آموزی کشور گفت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بیش از ۴۵۰ هزار بسته وسایل کمک آموزشی و لوازم التحریر در قالب پویش همکلاسی مهربان تهیه و بین دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار توزیع شده و در دست توزیع قرار دارد.

 
به گزارش راستین آنلاین مجتبی باستان دوشنبه ۱۲ مهرماه در همایش "توکاد" در شیراز که با هدف تهیه و توزیع وسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان نیازمند برگزار شد، گفت: بسیج دانش آموزی با کمک تشکل‌های دانش آموزی و معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش پویش همکلاسی مهربان را برای تهیه وسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار برنامه ریزی و اجرا کرد.
 
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور افزود: این پویش از تیرماه امسال در سراسر کشور آغاز و تا پایان هفته اول مهر ادامه داشته است.
 
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مجموعا در قالب این پویش ۴۵۰ هزار بسته لوازم التحریر در کشور تهیه شده که آماده توزیع بین دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار است.
 
باستان با بیان اینکه این پویش توسط خود دانش آموزان برنامه ریزی شد، گفت: در این پویش تمام ارکان مدرسه درگیر بوده و از ظرفیت خیرین و کمک دستگاه‌ها و نهادها نیز بهره گرفته شد.
 
این مقام مسئول اضافه کرد: در این پویش از لوازم‌التحریر ایرانی استفاده شد که به رونق تولید و حمایت از تولید ملی کمک می‌کند و با حفظ کرامات دانش آموزان به صورت پنهانی و در خفا بین آنان توزیع خواهد شد.
 
باستان افزود: مسئولیت پذیری و ایفای نقش دانش آموزان در این پویش گامی در راستای اجرای سند تحول بنیادین خواهد بود.
 
مسئول بسیج دانش آموزی فارس نیز گفت: در راستای اجرای پویش همکلاسی مهربان در فارس ۱۰ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم ‌التحریر و وسایل کمک آموزشی هر کدام به ارزش ۱۵۰ هزار تومان تهیه و درمناطق کمتر برخوردار بین دانش آموزان توزیع خواهد شد.
 
عباس توانا خاطرنشان کرد: از سال گذشته تاکنون بیش از ۲۰ هزار بسته کمک آموزشی، لوازم التحریر و وسایل هوشمند توسط بسیج دانش آموزی فارس به ارزش بیش از ۵ میلیاردتومان در قالب پویش بزرگ توکاد تهیه و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
605 کلیک ها  دوشنبه, 12 مهر 1400 12:31
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا