• شهردار شیراز

مشکل مسکن ارتشیان شیراز رفع خواهد شد /همکاری شهرداری شیراز و ارتش برای خدمت به مردم

مشکل مسکن ارتشیان شیراز رفع خواهد شد /همکاری شهرداری شیراز و ارتش برای خدمت به مردم
   
مشکل مسکن ارتشیان شیراز رفع خواهد شد /همکاری شهرداری شیراز و ارتش برای خدمت به مردم |||| ||||

هرکاری در توانمان باشد  با همراهی نیروهای مسلح از جمله ارتش برای خدمت به مردم انجام خواهیم داد.

به گزارش راستین آنلاین دیدار صمیمانه شهردار شیراز و رئیس و عضو شورای اسلامی شهر شیراز با فرمانده ارشد ارتش در استانهای فارس و کهگیلویه وبویراحمد در دفتر شهردار برگزار شد.
 
 سید احسان اصنافی شهردار شیراز با تاکید بر هم افزایی میان دستگاهی اظهار داشت: با اجماع ظرفیت ارگان های مختلف از جمله شهرداری و ارتش می توان کارهای عظیمی را صورت داد.
وی با اشاره به اینکه همه ما عضو یک خانواده بزرگ هستیم، تصریح کرد: هرکاری در توانمان باشد  با همراهی نیروهای مسلح از جمله ارتش برای خدمت به مردم صورت خواهیم داد.
شهردار شیراز، ارتش را همواره یار و در کنار شهرداری شیراز دانست و گفت: کارگروهی مشترک را با حضور کارشناسان و متخصصان شهرداری و ارتش تشکیل خواهیم داد تا موضوعات و مسائل مرتبط به این دو ارگان را بررسی و حل و فصل نمایند.
 اصنافی درخصوص ظرفیت ها و توان ارتش بیان داشت: ارتش توان بسیار بالایی دارد که باید بتوان از آن برای رشد و پیشرفت مجموعه های مختلف بهره گرفت.
وی از پیگیری و همراهی برای حل مشکلات مسکن ارتشیان در شیراز خبر داد.
 مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این نشست نیروهای مسلح را ستون های نظام عنوان کرد و افزود: بازسازی انقلابی و بازگرداندن امید و اعتماد عمومی که جزو فرمایش های مقام معظم رهبری می باشد، زمانی شدنی است که ستون های نظام هر روز قوی تر و مستحکم تر شوند.
وی با ذکر اینکه دغدغه مشترک، طرح و عملیات مشترک را در پی خواهد داشت، عنوان کرد: با تدبیر و همکاری بسیاری از مسائل حل خواهد شد.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز همچنین گفت: از اقدامات ارتش قهرمان در حوادثی نظیر سیل و کرونا تقدیر و تشکر می کنیم و امیدواریم این قبیل اقدامات ادامه دار باشد.
امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی، فرمانده ارشد ارتش در استانهای فارس و کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه اکنون فرصت بسیار مناسبی برای خدمت است، عنوان کرد: صحبت های شهردار شیراز و رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در مراسم معارفه شهردار بر دو موضوع مهم اشرافیت بر شهر و آرامش خاطر حکایت داشت که می تواند آینده خوبی را برای شیراز رقم بزند.
وی ادامه داد: در بحث تعامل همچون همیشه آماده همکاری با شهرداری برای بهبود وضعیت مردم در حوزه های مختلف هستیم.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
554 کلیک ها  دوشنبه, 12 مهر 1400 10:51
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا