خط قرمزی جز تبعیت از ولایت در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نخواهیم داشت

خط قرمزی جز تبعیت از ولایت در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نخواهیم داشت
   
خط قرمزی جز تبعیت از ولایت در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نخواهیم داشت |||| ||||

شورای تبیین مواضع سازمان بسیج رسانه استان فارس، در آستانه آغاز به کار رسمی استاندار جدید این استان، طی بیانیه‌ای، مواضع خود در ارتباط با مدیریت ارشد فارس را تبیین و بر لزوم رعایت تنها خط قرمز مد نظر، یعنی تبعیت از ولایت و خدمت صادقانه به مردم برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان والاترین هدف پیش رو، تاکید کرد.

به گزارش راستین آنلاین  در این  بیانیه که نسخه‌ای از آن برای انتشار در اختیار راستین آنلاین  قرار گرفته، چنین است:
بسم الله الرحمن الرحیم
امروز در طلیعه دلنشین و جان بخش گام دوم انقلاب برگرفته از سیره رهبری حکیم و فرزانه که مصادف با آغاز دوره جدید مدیریت کشور در بخش های اجرایی و تقنینی شده است و در آغاز به کار استاندار جدید استان پهناور و کهن فارس ضمن تبریک انتخاب و فرصت ارزشمند خدمت در این جایگاه خطیر به فرزند انقلابی استان جناب آقای دکتر ایمانیه ، به تأسی از سیره آن رهبر فرزانه و تکلیف شرعی تذکره المومنین و شیوه تربیتی قرآن کریم که به رسول خدا می فرماید :
 
 " إِنَّما أَنْتَ مُذَکِّرٌ"
 ( تورا نفرستادیم جز برای تذکر)
 
 نکاتی چند را لازم می دانیم به استاندار جدید استان فارس یادآور شویم :
 
 ۱- جناب آقای استاندار از شما میخواهیم که در ابتدای شروع این مسئولیت خطیر حکم مولا علی علیه السلام به مالک در تنفیذ حکومت مصر را مجددا چندین بار بخوانید !
خواندن این منشور سعادت بخش مدیران را برای شما، عملی صالح می دانیم و عرض میکنیم آن را بخوانید !
 
به جنابعالی توصیه موکد می کنیم که بیانیه گام دوم رهبری فرزانه که در ادامه سیره و منش علوی است را در خلوت خود و با عمق جان بخوانید !
 
 جناب آقای استاندار !
  این دو سند ارزشمند و سعادت بخش یگانه معیار و عهد ما با شماست ...
 
بر بند بند آنها برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی عهد و پیمان بجان بسته و اعلام می‌کنیم ملاک و میزان رفتار و برخورد ما با شما منشور رهبری حکیم و بزرگوارمان در بیانیه گام دوم خواهد بود ولاغیر !
و شما نیز بدانید جز تعهد به آن نباید تعهدی داشته باشید !
 
 ۲ -جناب  استاندار !
 تجربه توفیقات و موفقیت‌های چشمگیر و سرافرازانه نظام مقدس جمهوری اسلامی در چهار دهه اول انقلاب و قیاس آن با برخی ناکامی ها و مشکلات ، همگی به یک استنتاج متقن و مستند ختم می شود و آن اینکه ریشه توفیقات و موفقیت ها تکیه بر مردم و تبعیت از ولایت بوده و در مقابل در بررسی ناکامی ها مشخص می شود که عامل اصلی عمده مشکلات ، رویگردانی از مردم ، کم توجهی به آرمان ها ، نگاه به بیرون و گرفتار شدن در زد و بندهای گروهی و جناحی و محفلی بوده است!*
 
 بر این اساس قاطعانه ، صریح و شفاف به جنابعالی عرض می کنیم که به عنوان مقام عالی اجرای استان بزرگ و پهناور و مستعد فارس (که در نگاه آن رهبر فرزانه قله خوانده شده است) در طلیعه گام دوم *نگاه شما باید کاملاً به سوی جوانان انقلابی باشد و اجازه ندهید لابی ها ، فشارها و زد و بندهای گروهی و محفلی با هر عنوان و تابلو سیاسی و جناحی شمارا به ورطه منحوس تقسیم قدرت بین حلقه های خاص بکشاند؛
 ما نیز به عنوان رسانه ها که نقش چشمان بیدار جامعه را بر عهده دارد *تا هنگام تعهد عملی و عینی جنابعالی به این اصل مهم و حیاتی پشتیبان و حامی شما خواهیم بود و خدای ناکرده در صورت کوچکترین تخطی قول شرف می دهیم که با تمام توان و با تیغ برنده انتقاد جلوی انحراف را بدون کوچکترین ملاحظه‌ای خواهیم گرفت و در برابر آن خواهیم ایستاد !
 
 
 
به شما عرض می کنیم که ما به خون مقدس شهیدان سوگند خورده ایم که *خط قرمزی جز تبعیت از ولایت و خدمت به مردم نداشته* و در برابر انحراف ، فساد ، تبعیض و انحصار کوچکترین مماشاتی نخواهیم داشت !
 
 ۳- جاری و ساری شدن فضای انقلابی در سایه تغییرات اخیر که با رای و نظر مردم شریف و هدایت های حکیمانه ولی امرمان حاصل شده ، صورت متقنی از وعده الهی برکت خون شهیدان والا مقام است.
 جناب استاندار جدید فارس صاحبان واقعی و خالق فرصت ارزشمند خدمت انقلابی در نگاه امام راه حل و رهبری حکیم و فرزانه تنها و تنها مردم بزرگوار مومن و انقلابی ایران هستند و هیچ مقام ، گروه دسته و محفلی حق ندارد این فرصت ارزشمند را مصادره به خود نماید؛
 بدانید که فرصت خدمت فراهم شده برگرفته از اراده این مردم بوده و رسانه ها به عنوان چشمان بیدار آنان لحظه‌ای از تطبیق و سنجش حرکت و منش و رفتار شما با آرمان های انقلابی آنان و منشور گام دوم غفلت نخواهند کرد!
 
ما وعده تحقق تمدن عظیم اسلامی در ایران عزیز ، این آرمان والای رهبری فرزانه و حکیم را در گرو وجود مسئولینی در تراز این آیه شریفه می دانیم ؛
 
لَا یُرِیدُونَ عُلُوًّا فِی الْأَرْضِ وَلَا فَسَادًا وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِین
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
542 کلیک ها  دوشنبه, 12 مهر 1400 09:58
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا