تدوین سند چشم‌انداز فضای مجازی و رسانه بسیج دانشجویی فارس

تدوین سند چشم‌انداز فضای مجازی و رسانه بسیج دانشجویی فارس
   
تدوین سند چشم‌انداز فضای مجازی و رسانه بسیج دانشجویی فارس |||| ||||

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس از تدوین سند چشم انداز فضای مجازی و رسانه این سازمان خبر داد و گفت: فضای مجازی و مدیریت صحیح آن یکی از مهمترین اولویت‌های تشکل‌های دانشجویی باشد.

به گزارش راستین آنلاین سعید یوسفی شنبه ۱۰ مهرماه در جلسه تکریم و معارفه مدیر فضای مجازی و رسانه، دبیر اشراف کلی فرماندهی و مسئول ادوار ناحیه بسیج دانشجویی فارس اظهار کرد: اهمیت فضای مجازی و دغدغه‌های حاکم بر این فضا طی سال‌های اخیر در بیانات رهبر معظم انقلاب بارها شنیده شده است و معظم له در اظهارات متعددی، غفلت از آسیب‌های مرتبط با این فضا را گوشزد کرده‌اند و تعابیری راهبردی به کار گرفته‌اند. 

او با بیان اینکه دشمنان از راه‌های مختلفی به ویژه در زمینه حملات رسانه‌ای، انقلاب اسلامی را مورد هجمه قرار داده‌اند، افزود: تشکل‌های دانشجویی در عرصه رسانه‌ای و فضای مجازی ورود جدی و صحیح همراه با برنامه ریزی مناسب داشته باشند و در این راستا باید برنامه ریزی لازم برای افزایش سواد رسانه ای دانشجویان و نسل جوان صورت گیرد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس همچنین بر ورود جدی و صحیح تشکل‌های دانشجویی استان به عرصه رسانه و فضای مجازی تاکید کرد.

در این جلسه سپهر قاسمی به عنوان مدیر فضای مجازی و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس معرفی و از زحمات سید علی قریشی مسئول پیشین این مدیریت تقدیر شد. 

در این نشست همچنین قاسم محمدی به عنوان دبیر اشراف کلی  فرماندهی و مسئول ادوار ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس معرفی و از زحمات محمدجواد کهندل پور دبیر سابق اشراف کلی فرماندهی این ناحیه تجلیل شد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1720 کلیک ها  شنبه, 10 مهر 1400 13:25
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا