ورود جدی تشکل‌های دانشجویی به موضوع آسیب های اجتماعی

ورود جدی تشکل‌های دانشجویی به موضوع  آسیب های اجتماعی
   
ورود جدی تشکل‌های دانشجویی به موضوع  آسیب های اجتماعی |||| ||||

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس خواستار اهتمام ویژه تشکل های دانشجویی به ویژه بسیج دانشجویی دانشگاه های استان برای ورود به موضوع آسیب های اجتماعی شد.

 
به گزارش راستین آنلاین سعید یوسفی در جمع شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با اشاره به جایگاه و نقش بانوان در جامعه اظهار داشت: حفظ و رشد بنیان خانواده و ترفیع جایگاه زن مبتنی‌ بر دیدگاه اسلامی، یکی از مهم‌ترین مسائل جامعه امروز است.
 
 وی با اشاره به آسیب های اجتماعی، بر مأموریت نقش‌آفرینی بسیج دانشجویی در این حوزه تاکید کرد و خواستار اهتمام ویژه تشکل های دانشجویی به ویژه بسیج‌دانشجویی استان فارس برای کمک به حل این مسائل شد. 
 
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به خطر نفوذ نگاه فمنیستی در حوزه فعالیت زنان اضافه کرد: واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه ها به صورت تخصصی در زمینه زنان و خانواده ورود کنند. 
 
در ادامه این نشست احسان سیناپور، مسئول مجتمع مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه های شهر شیراز به اهمیت فعالیت واحد خواهران اشاره کرد و گفت: با توجه به وضعیت فعلی کرونا انتظار می رود که با جذب دانشجویان جدید، آن ها را به کارگیری کرده و مطابق با ایده‌ها و هدف‌گذاری‌تان حرکت کنند.
 
در پایان این نشست مهسا باقری به عنوان مسئول واحد خواهران بسیج‌دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز معرفی و از زحمات زهره میرباقری مسئول سابق واحد خواهران این تشکل تقدیر و تشکر شد.
 
در این نشست همچنین به پاس زحمات علیرضا معزی مسئول پیشین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز از ایشان تجلیل شد.
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
467 کلیک ها  چهارشنبه, 07 مهر 1400 17:44
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا