مِهر خیّرین شیراز به مردم مناطق محروم سیستان بلوچستان رسید

مِهر خیّرین شیراز به مردم مناطق  محروم سیستان بلوچستان رسید
   
مِهر خیّرین شیراز به مردم مناطق  محروم سیستان بلوچستان رسید |||| ||||

حمید مرزبان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و هفته مبارک دفاع مقدس بیش از ۷۵۰ بسته لوازم التحریر، کیف و کفش در مناطق محروم سیستان و بلوچستان توزیع شد. 

 
 
به گزارش راستین آنلاین حمید مرزبان فرمانده بسیج اصناف و بازاریان سپاه بقیه الله (عج) شیراز گفت: همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس بیش از ۷۵۰ بسته لوازم التحریر، کیف و کفش در روستاهای مناطق محروم از جمله بم پشت شهرستان سراوان توسط گروه جهادی حضرت سیدالشهداء (ع) توزیع شد. 
 
وی افزود: خادمان گروه جهادی حضرت سیدالشهداء (ع) در طی این مدت به صورت عملی نشان دادند خدمت رسانی به مردم نه مرز جغرافیایی می شناسد و نه در شرایط های سخت تعطیل بردار است چراکه در شرایط مختلف و مناطق مختلف برای خدمت بی منت به مردم تلاش کردند و امروز که احساس خدمت را در مناطق محروم سیستان و بلوچستان دیدند در این مناطق حاضر شدند و خدمت رسانی می کنند.
 
مرزبان با بیان اینکه امروز بیش از هر زمانی به ترویج و تقویت سبک زندگی جهادی و روحیه های جهادی نیاز داریم یادآور شد: تربیت و کادرسازی جوان انقلابی برای آینده کشور از وظایف و رسالت های مهم ماست که باید به آن اهمیت داده شود.
 
فرمانده بسیج اصناف و بازاریان سپاه بقیه الله (عج) شیراز بیان کرد: اردوهای جهادی، دانشگاه بزرگ تربیت نیروی جوان انقلابی و کارآمد برای کشور است که مدیران آینده کشور را تربیت می کند و جوانان با حضور در این اردوها هم رسم خدمتگزاری بی منت را یاد می گیرند و هم برای آینده خودسازی و تربیت خواهند شد.
 
وی اظهار کرد: مدتی قبل توفیق حضور در یکی از مناطق محروم که توسط لشکر عملیاتی ۱۹ فجر استان فارس شناسایی شده بود، پیدا کردیم و پس از بررسی های میدانی با مشکلات و نیازهای مردم شریف روستاهای محروم بم پشت شهرستان سراوان آشنا شدیم. 
 
این فرمانده جهادی سپاه پاسداران خاطر نشان كرد: متاسفانه وضعیت مدارس موجود در این منطقه از شرایط مطلوبی برخوردار نیست.
 
مرزبان تصریح کرد: دردهای مردم محروم مناطق سیستان و بلوچستان را درد خودمان می دانیم و الحمدالله با پیگیری هایی که انجام شد کسبه و بازاریان شیراز به صورت خودجوش برای یاری رساندن به این مردم پای کار آمدند. 
 
وی ادامه داد: با عنایت پروردگار متعال با کمک خیرین و کسبه شیراز تعداد ۷۵۰ بسته لوازم التحریر، کیف و کفش تهیه و بین دانش آموزان کم برخوردار در این مناطق توزیع شد. 
 
مرزبان در پایان ضمن تشکر از خیرین بزرگوار یادآور شد: خیرین عزیزی که قصد کمک دارند می توانند از طریق شماره کارت 6273817010156440 به نام گروه جهادی سید الشهداء (ع) اقدام کنند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
544 کلیک ها  چهارشنبه, 07 مهر 1400 14:22
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا