آغاز به کار سی امین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان در شیراز

سی امین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان (منزل و اداری) با حضور جمعی از مسئولین استان و برترین تولیدکنندگان حوزه این صنعت عصر روز سه شنبه مورخ 6 مهر ماه 1400 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس شروع به کار کرد.

به گزارش راستین آنلاین سید محمود موسوی در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: چهار سالن حافظ، سرو، بهار و نرگس به سی امین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان اختصاص داده شده است و بازدیدکنندگان محترم میتوانند علاوه بر بازدید نمایشگاه در سالن های مذکور به سالن ملاصدرا مراجعه کرده و با ارائه کارت ملی واکسن کرونا تزریق کنید.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس از مشارکت و حضور 110 شرکت تولیدکننده و فعال در صنعت مبلمان از سراسر نقاط کشور که بیش از 30 درصد آنها از استان فارس و مابقی از استان های تهران، خراسان، اصفهان، آذربایجان، یزد، البرز، قزوین و همدان می باشند خبر داد و گفت: این نمایشگاه در راستای اجرای سیاست های حمایت از تولیدات داخلی و پیشبرد برنامه های اقتصاد مقاومتی و قطع حلقه های وابستگی به خارج برگزار می گردد و تولیدکنندگان داخلی می توانند محصولات و خدمات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به مصرف کنندگان ارائه کنند.
 وی افزود برای برگزاری این نمایشگاه تمهیدات خاصی در نظر گرفته شده است که از جمله آنها می توان به گندزدایی و ضدعفونی مداوم تمام سطوح، کاهش تعداد غرفه ها و افزایش عرض راهروها در جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی، کنترل تعداد بازدیدکنندگان در سالن ها با سانس بندی و ارائه نوبت به بازدیدکنندگان، الزام به استفاده از ماسک برای تمام افراد، پایش سلامت مراجعه کنندگان با تب سنجی و ضد عفونی کردن دست ها اشاره کرد.
موسوی تشریح کرد: روزانه دو سانس از ساعت 16 تا 18:15 و از 18:45 تا 21 برای این نمایشگاه تعیین شده است و بازدیدکنندگان می توانند جهت تهیه نوبت ورود خود به صورت کاملاً رایگان از وبسایت شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به آدرس WWW.FARSFAIR.IR اقدام کنید.
موسوی ضمن اشاره به این که بازدید از این نمایشگاه صرفا با دریافت بلیت الکترونیکی امکانپذیر است گفت: تمامی علاقمندان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه از روز سه شنبه مورخ 6 مهر ماه 1400 تا روز شنبه مورخ 10 مهر ماه 1400 همه روزه از ساعت 16 تا 21 با تهیه نوبت ورود (بلیت رایگان) به محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس مراجعه کنند‌
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
636 کلیک ها  سه شنبه, 06 مهر 1400 16:16
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا