تحقق خواسته های شهروندان و گام های موثر برای توسعه شیراز برداشته شود

تحقق خواسته های شهروندان و گام های موثر برای توسعه شیراز برداشته شود
   
تحقق خواسته های شهروندان و گام های موثر برای توسعه شیراز برداشته شود |||| ||||

شهردار شیراز گفت :باید با بهره‌ مندی از عنایت حضرت شاهچراغ (ع)، شهری در طراز شان سومین حرم اهل بیت (ع) بسازیم و توسعه شهر شیراز با محوریت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) انجام شود.

به گزارش راستین آنلاین سید احسان اصنافی»، امروز (شنبه 3 مهر) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم به عنوان شهردار شیراز در این سنگر جدید بتوانم برای تحقق خواسته های شهروندان و شورای اسلامی شهر شیراز گام های موثری بردارم.

شهردار شیراز در نخستین روز کاری خود افزود: خدمات رسانی به مردم به هم فزایی مجموعه های مدیریتی وابسته است و در راه خدمت به شهروندان شیراز تمام ظرفیت های قانونی و ایده ها را به کار خواهم گرفت.

وی با تشکر از شهرداران سابق شهر شیراز عنوان کرد: آنچه از هر مدیری به یادگار خواهد ماند، شیوه عملکرد در خدمت به مردم و رفتار نیکو است.

اصنافی ادامه داد: عملکرد امروز ما تکمیل کننده اقدامات شهرداران پیشین در ساخت شیراز است و رضای خدا را در تمام امور خود بادی در نظر بگیریم.

وی تاکید کرد: توسعه شهر شیراز با محوریت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، شهرسازی، عمران، ترافیک و ... در اولویت شهرداری شیراز است و جلساتی تخصصی در این حوزه های مختلف برگزار خواهد شد.

اصنافی ادامه داد: باید با بهره‌ مندی از عنایت حضرت شاهچراغ (ع)، شهری در طراز شان سومین حرم اهل بیت (ع) بسازیم زیرا حضرت شاهچراغ (ع) ولی نعمت ما است و امیدواریم شرمنده لطف و احسان ایشان نباشیم.

وی اضافه کرد: خدمت به مردم و انجام امور باید در اولویت باشد و این کار باید بدون پرداختن به حاشیه ها به انجام برسد و باید به گونه ای عمل کنیم که در مقابل آرمان های شهدای والا مقام دفاع مقدس سربلند باشیم.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
471 کلیک ها  شنبه, 03 مهر 1400 19:15
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا