سال تحصیلی جدید ۹۰ هزار کلاس اولی در فارس

سال تحصیلی جدید ۹۰ هزار کلاس اولی در فارس
   
سال تحصیلی جدید ۹۰ هزار کلاس اولی در فارس |||| ||||

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: با پوشش تحصیلی خوبی که در استان انجام شده، ۹۰ هزار کلاس اولی امسال سال تحصیلی خود را در فارس آغاز خواهند کرد.

به گزارش راستین آنلاین فرهاد اسماعیلی پنج‌شنبه یکم مهرماه در آیین روز شکوفه‌ها که همزمان با سراسر کشور در دبستان غنچه‌های ولایت ناحیه ۳ شیراز برگزار شد، گفت: در مناطق شهری و پرجمعیت مانند شیراز آموزش را غیر حضوری آغاز خواهیم کرد و در مناطق کم جمعیت روستایی و عشایری با تصمیم شورای مدرسه و در صورت آماده بودن شرایط کلاس‌ها میتواند به صورت حضوری هم برگزار شود.

او افزود: واکسیناسیون کلاس دوازدهمی‌ها از چند روز پیش اغاز شده و از امروز واکسیناسیون کلاس یازدهمی را هم آغاز خواهیم کرد.

اسماعیلی گفت: بیش از ۹۵ درصد از معلمان فارس در ۲ دوز واکسینه شده‌اند و با واکسینه شدن کامل اولیا و دانش آموزان و با نظر ستاد ملی مقابله با کرونا امیدوار به بازگشایی مدارس در ماه‌های آینده هستیم.

او افزود: با تشکیل کارگروه‌های تخصصی، هدفمند و نظارت‌های متعدد زمینه آغاز سال تحصیلی با کیفیت را در سراسر استان فراهم کرده‌ایم و تمام مدارس فارس آماده شروع سال تحصیلی هستند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز  نیز در این مراسم با بیان اینکه امسال ۷۲ هزار دانش آموز در مدارس این ناحیه مشغول به تحصیل خواهند شد، گفت: نزدیک به ۷ هزار کلاس اولی در ناحیه ۳ شیراز از امروز سال تحصیلی خود را آغاز خواهند کرد.

محمد کماندار گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده شرایط خوبی برای دانش آموزان این ناحیه فراهم شده است و این اطمینان را به اولیا و خانواده‌ها می‌دهیم که فرزندانشان سال تحصیلی با کیفیتی را پشت سر خواهند گذاشت.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
459 کلیک ها  پنج شنبه, 01 مهر 1400 15:08
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا