شروع به کار بیستمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی قطعات خودرو

شروع به کار بیستمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی قطعات خودرو
   
شروع به کار بیستمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی قطعات خودرو |||| ||||

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی قطعات خودرو ماه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس و تعدادی از مدیران و رؤسای صنوف مربوطه و فعالان برتر حوزه این صنعت عصر روز سه شنبه مورخ 30 شهریور 1400 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس شروع به کار کرد.

به گزارش راستین آنلاین سید محمود موسوی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: بیستمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی قطعات خودرو با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ویژه بازدید کارشناسان، فعالان و متخصصان این حوزه برنامه ریزی شده است و با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی و همچنین ارائه توانمندی ها و معرفی آخرین دستاوردها ، محصولات و خدمات فعالان این صنعت برگزار می گردد.
وی افزود: در اجرای سیاست های حمایت از تولیدات داخلی و برنامه های اقتصاد مقاومتی و قطع حلقه های وابستگی به خارج، تلاش شده است که نمایشگاه های تخصصی و تولیدی پس از چند ماه تعطیلی سراسری مجددا کسب و کار را رونق داده و آغاز به کار کنند.

بر همین اساس دانشمندان، صنعتگران و دلاوران عرصه فکر و تولید کشورمان در هر حوزه ای که تحریم صورت گیرد محصولات تحریم شده را در سرزمین خود تولید و در نمایشگاه ها ارائه می کنند.

مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی فارس با اعلام اینکه سه سالن حافظ، بهار و سرو به مساحت 10هزار متر مربع به مشارکت کنندگان این عنوان اختصاص یافته است افزود: 80 شرکت تولیدکننده و پخش کننده قطعات خودرو از سراسر نقاط کشور از جمله فارس،تهران،یزد، مرکزی، خوزستان، بوشهر، لرستان، کردستان، مازندران، البرز، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی در این رویداد حضور دارند که 20 درصد آنها از استان فارس است.
موسوی زمینه فعالیت مشارکت کنندگان این نمایشگاه را تولید و پخش انواع قطعات مکانیکی،برقی و جلوبندی خودرو، لنت ترمز، انواع تسمه،بدنه خودرو و انواع تجهیزات تعمیرگاهی و عیب یابی برشمرد و اضافه کرد: اتحادیه قطعات یدکی خودرو، اتحادیه تعمیرکاران خودرو ، اتحادیه برق خودرو و اتحادیه جلوبندسازان خودرو در این نمایشگاه حضور و نظارت مستقیم دارند.
وی همچنین در خصوص تزریق واکسن کرونا در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس از ابتدای شروع واکسیناسیون در کشور با در اختیار گذاشتن سالن با ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا همکاری داشته و اکنون تمام بازدیدکنندگان بالای 18 سال که از این نمایشگاه بازدید می کنند می توانند با ارائه کارت ملی به سالن ملاصدرا مراجعه و واکسن کرونا تزریق کنند.
موسوی ضمن اشاره به این که بازدید از این نمایشگاه صرفا با دریافت بلیت الکترونیکی امکانپذیر است گفت در راستای رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مقابله با شیوع ویروس کرونا سامانه ارائه نوبت بازدید آنلاین این نمایشگاه در وبسایت www.farsfair.ir فعال شده تا جمعیت حاضر در سالن ها کنترل و از ازدحام جمعیت جلوگیری شود، لذا متخصصان و فعالان حوزه صنعت قطعات خودرو میتوانند جهت بازدید از این نمایشگاه تا روز جمعه مورخ ۲ مهر ماه 1400 همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به محل دایمی نمایشگاه های بین المللی فارس مراجعه کنید.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
600 کلیک ها  سه شنبه, 30 شهریور 1400 17:56
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا