راه یافتن ۲۷استان فارسی به نوزدهمین دوره مسابقات «مهارت» کشوری

راه یافتن ۲۷استان فارسی به نوزدهمین دوره مسابقات «مهارت» کشوری
   
راه یافتن ۲۷استان فارسی به نوزدهمین دوره مسابقات «مهارت» کشوری |||| ||||

۲۷ نفر در مرحله استانی نوزدهمین دوره مسابقات ملی «مهارت» در فارس انتخاب شدند و جواز حضور در نوزدهمین دوره مسابقات مهارت کشوری را از آن خود کردند.

به گزارش راستین آنلاین حشمت کوشکی»، امروز (یکشنبه 28 شهریور) از مشخص شدن  برگزیدگان مرحله استانی نوزدهمین دوره مسابقات ملی «مهارت» در فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: یک هزار و 500 شرکت کننده زیر 22 سال در 35 حرفه در این مسابقات به رقابت پرداختند که 27 نفر در سطح استان در این دوره برتر شدند و جواز حضور در نوزدهمین دوره مسابقات مهارت کشوری را از آن خود کردند.
 
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای فارس افزود: مرحله کشوری این مسابقات از اواخر مهر در 16 استان کشور برگزار خواهد شد و آموزش فنی و حرفه ای فارس از 30 مهر تا 5 آبان میزبان رقابت کنندگان کشوری در حرفه های فن آوری طراحی گرافیک و راهکارهای نرم افزاری برای تجارت خواهد بود.
 
وی اضافه کرد: فارس از استان های پرافتخار در کسب مقام های کشوری و جهانی در مسابقات ملی مهارت است و در دوره قبلی مسابقات رقابت کنندگان استان فارس موفق به کسب 9 عنوان کشوری شدند.
 
کوشکی اعلام کرد: مسابقات استانی این دوره پس از 2 سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار شد و هدف از برگزاری این مسابقات، کشف استعدادهای حرفه ای جوانان و ایجاد فرصت مناسب برای شکوفایی مهارت های آنان، شناساندن اهمیت آموزش های مهارتی و نقش آن در توسعه اقتصادی به عموم مردم، شناسایی و معرفی افراد نخبه به صنایع و بنگاه های اقتصادی و ... است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
2430 کلیک ها  یکشنبه, 28 شهریور 1400 14:35
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا