سرپرست مدیریت آب و خاک و امور فنی و مهندسی جهاد کشاورزی فارس معرفی شد

سرپرست مدیریت آب و خاک و امور فنی و مهندسی جهاد کشاورزی فارس معرفی شد
   
سرپرست مدیریت آب و خاک و امور فنی و مهندسی جهاد کشاورزی فارس معرفی شد |||| ||||

در حکمی از سوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، سید محمود رضا طباطبایی به عنوان سرپرست مدیریت آب و خاک و امور فنی و مهندسی این سازمان منصوب شد.

 به گزارش راستین آنلاین رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در آئین معرفی مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی این سازمان، با بیان اینکه فارس در اجرای شیوه های نوین آبیاری در کشور رتبه برتر را دارد،گفت: متناسب با گستره وسیع کشاورزی اقدامات مناسبی در این حوزه صورت گرفته است.
احمد طمراسی با اشاره به نقش و تاثیر آب و خاک در بخش کشاورزی و آینده جوامع بشری، اظهار کرد: در طول سالیان متمادی این دو مقوله آنگونه که باید در اولویت قرار نگرفته اند.
وی؛ به برداشت بی رویه از منابع آبی و بی توجهی به خاک؛ گریزی زد و افزود: منابع پایه آب، خاک و محیط زیست متعلق به نسل های آینده است و باید به خوبی مدیریت شود.
طمراسی از موفقیت های امیر اسلامی مدیر سابق آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی سخن گفت و اضافه کرد: این مدیر با متانت و حسن خلق امورات محوله را به نحو شایسته پیگیری کرده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس؛ تخصص،تعهد و اشرافیت به کار را از ویژگی های بارز سرپرست جدید مدیریت آب و خاک و امور فنی و مهندسی دانست.
وی با بیان اینکه مدیر سابق آب و خاک مسیر موفقیتی را ریل‌گذاری کرده است، افزود: امید است مدیر جدید در این مسیر حرکت کند و با ایجاد راه های جدیدتر، شرایط ارتقاء نظام آب و خاکی را فراهم سازد.
در نشست شورای معاونین سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از زحمات امیر اسلامی مدیر سابق آب و خاک و امور فنی و مهندسی این سازمان تقدیر و سید محمود رضا طباطبایی به عنوان مدیر جدید معرفی شد. 
طباطبایی؛ پیش از این کارشناس مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بوده است. 
اسلامی؛ از محققین مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس است که به مدت سه سال در مجموعه جهاد کشاورزی و در این پست مامور به خدمت بوده که مدت ان به اتمام رسیده است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
879 کلیک ها  چهارشنبه, 24 شهریور 1400 10:00
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا