تبدیل سیاخ دارنگون به بخش /اعتبار همه مسئولین خدمتگزاری به مردم است

تبدیل  سیاخ دارنگون به بخش /اعتبار همه مسئولین خدمتگزاری به مردم است
   
تبدیل  سیاخ دارنگون به بخش /اعتبار همه مسئولین خدمتگزاری به مردم است |||| ||||

تبدیل سیاخ دارنگون به بخش، چشم انداز توسعه منطقه را ارتقا می بخشد.

فرماندار شهرستان شیراز در بازدید از منطقه سیاخ دارنگون و در دیدار با مسئولین و معتمدین محلی گفت: همه عناوین ما مسئولین، در زیر چتر خدمتگزاری به مردم معنا پیدا می کند.

 

 به گزارش راستین آنلاین در  بازدید محمدرضا امیری که با همراهی ابراهیمی سرپرست بخشداری مرکزی، سرهنگ شجاعی فرمانده انتظامی و جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان شیراز انجام شد، فرماندار در دیدار با دهیاران، شوراهای پیشین و اعضای جدید شوراهای منطقه سیاخ و دارنگون، ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در سال های گذشته، برای رفاه و آرامش و امنیت مردم منطقه و نیز برای خدمتگزاران جدید که مسئولیت شوراهای روستایی را پذیرفته اند، آرزوی موفقیت کرد.
 رئیس شورای اداری شهرستان، ضمن ابراز نگرانی از وضعیت کرونا در شهرستان که مانع از برگزاری جلسات پیوسته و بازدیدهای دائم از مناطق روستایی شده است خاطرنشان کرد: با پیگیری فرمانداری و تأکیدات استاندار محترم و حمایت موثر و مستمر نمایندگان مردم در مجلس، سرانجام دهستان سیاخ دارنگون به بخش ارتقا یافت.
 وی ضمن یادآوری فرایندهای پیچیده و دشوار این ارتقاء سطح منطقه، به نقش مطالبه‌گری مردم اشاره و افزود: اگر خواست عمومی نباشد کار به سامان نمی رسد.
 رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز با بیان اینکه در شهرستان شیراز، در ۴ شهر، ۱۲۳ روستا و ۱۱ تیره عشایری، انتخابات آرام و سالمی برگزار شد، افزود: برگزاری آرام و موفق مراسم تحلیف شوراهای شهرها و روستاهای شهرستان، گواه درک درست نمایندگان منتخب مردم و نهادینه شدن جایگاه مشورت و گفتگو در بین آحاد مختلف جامعه است.
 فرماندار شیراز به جمعیت بالای بخش مرکزی شیراز در مقایسه با بسیاری از شهرهای استان اشاره و در ارتباط با ارتقاء سطح مناطق، گفت : ارتقاء ۷ بخش به شهرستان، طی دو سال اخیر نتیجه تدبیر شایسته مدیران ارشد استان و در راس آن استاندار فارس و همراهی و حمایت شورای تامین استان بوده است.
 محمدرضا امیری با اشاره به جمعیت قریب به ۳۰۰ هزار نفری منطقه و پراکندگی و گستردگی روستاها و مسائل و مشکلات ناشی از آن، ابراز امیدواری کرد: با شکل‌گیری بخش مستقل سیاخ دارنگون، مباحث خرد و کلان منطقه با جدیت و تمرکز بیشتری دنبال خواهد شد.
وی با اشاره به وضعیت بودجه‌ای کشور و شرایط تحریم ناجوانمردانه، خاطرنشان کرد: در کنار اختصاص بودجه دولتی مورد نیاز تاسیس بخشداری، از معتمدین و متمولین این منطقه انتظار می‌رود در زمینه انتخاب و تخصیص زمین با دسترسی مناسب و تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز، در مسیر احداث و راه اندازی هرچه سریعتر بخشداری گام بردارند.
فرماندار شیراز در پایان به اختصاص ۳ میلیارد تومانی بودجه مورد نیاز جاده سیاخ دارنگون از محل اعتبارات نمایندگان مردم در مجلس و ۲ میلیارد تومان اعتبارات دولتی اشاره و یادآور شد با اختصاص اعتبار یک میلیارد تومانی برای بهسازی روستاهای منطقه و بازنگری طرحهای هادی روستایی و اعتبارات تخصیصی بهسازی و شبکه آب شرب روستایی، انتظار می رود در ماه‌های آینده شاهد چهره متفاوتی از منطقه سیاخ دارنگون باشیم.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
663 کلیک ها  چهارشنبه, 27 مرداد 1400 12:34
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا