واکسیناسیون گروه های سنی ۵۳ به بالا در فارس آغاز شد

واکسیناسیون گروه های سنی ۵۳ به بالا در فارس آغاز شد
   
واکسیناسیون گروه های سنی ۵۳ به بالا در فارس آغاز شد |||| ||||

واکسیناسیون گروه های سنی ۵۳ به بالا از امروز در فارس شروع شده و برنامه واکسیناسیون حتی در روزهای تعطیل نیز در حال انجام است.

به گزارش راستین آنلاین معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز   با اشاره به خیزش شیوع کرونا در استان فارس به خبرنگاران گفت: انجام تست های تشخیصی کرونا در فارس نشان می دهد که آمار کرونا در استان به 349 هزار و 454 نفر رسیده است.

عبدالرسول همتی افزود: در 24 ساعت گذشته 27 بیمار کرونا در استان جان باخته اند که رقم بی سابقه ای است و نشان می دهد در هر 50 دقیقه تقریبا یک نفر در استان در پی ابتلا به کرونا جان خود را از دست می دهد.

وی با اعلام آمار فوتی پنج هزار و 286 نفری کرونا در فارس اضافه کرد: سه هزار و 266 بیمار مثبت قطعی و یا دارای علامت کرونا نیز در بیمارستان های استان بستری شده اند که 306 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های تحت مراقبت های ویژه درمانی هستند.

همتی با اشاره به شمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی در استان فارس بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 306 هزار و 612 نفر در فارس از بیمارستان ها ترخیص و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

او اعلام کرد: برای پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا باید رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از دورهمی ها را بیش از پیش مورد توجه قرار داد.

همتی تصریح کرد: واکسیناسیون گروه های سنی ۵۳ به بالا از امروز شروع شده است و گروه های سنی در معرض خطر نیز که قبلا به آنها اطلاع رسانی شده بود نیز در حال دریافت واکسیناسیون هستند.

او اعلام کرد: تاکنون ۸۷۴ هزار دُز واکسن در فارس تزریق شده و برنامه واکسیناسیون حتی در روزهای تعطیل نیز در حال انجام است.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
583 کلیک ها  چهارشنبه, 13 مرداد 1400 21:28
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا