ممنوعیت سفر به شهر های قرمز فارس/دستگاه های اجرایی برنامه ها را مجازی برگزار کنند

ممنوعیت سفر به شهر های قرمز فارس/دستگاه های اجرایی برنامه ها را مجازی برگزار کنند
   
ممنوعیت سفر به شهر های قرمز فارس/دستگاه های اجرایی برنامه ها را مجازی برگزار کنند |||| ||||

استاندار فارس در جلسه ستاد مقابله با کرونا از تشدید بازرسی‌ها و نظارت در استان خبر داد و گفت :دستگاه های اجرایی وتمام ارگان ها از هرگونه تجمع پرهیز کنند ودر شهرهای قرمز فقط مشاغل ضرورری می‎‌توانند فعالیت کنند، همچنین ممنوعیت سفر و خروج به شهرهای قرمز اعمال می‎‌شود.

به گزارش راستین آنلاین عنایت الله رحیمی با بیان اينکه با حضور ۱۰ نفر هم می‌توان یک پروژه را افتتاح کرد ،افزود :طی ۱۷ ماهه گذشته این ستاد بیش از ۸۱۱ مصوبه داشته که بیش از ۹۸ درصد مصوبات اجرایی شده است .

او گفت: کمیته‌هایی زیرستاد استانی ۲ هزار و ۳۰۸ مصوبه را داشتند که همگی اجرایی شده است.

رحیمی ضمن قدردانی از تلاش‌های کادر درمان و مجموعه بهداشت و درمان استان که برای حفظ سلامت مردم سلامتی خود را به خطر انداخته‌اند، اهمیت توجه به سلامت در کنار امنیت و معیشت مردم را از اولویت‌های ستاد مدیریت کرونا استان برشمرد.

استاندار فارس ادامه داد: با توجه به اضطرار دانشگاه علوم پزشکی شیراز و گسترش این بیماری و افزایش بیماران در سطح استان، تصمیماتی مبنی بر رعایت اصول بهداشتی گرفته شد.

رحیمی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت موجود و آمارهای روزانه، خواستار مشارکت و همکاری جدی همه مردم برای اجرای طرح جامع مدیریت تجمعات و ترددها هستیم.

او با بیان اینکه باید در اجرای مصوبات نهایت دقت و حساسیت را داشته باشیم، اظهار کرد: مردم نیز باید هوشیار باشند و تلاش داریم این مفهوم را به مردم انتقال دهیم که وضعیت کنونی را عادی نپندارند.

استاندار فارس اضافه کرد: متاسفانه کرونا بیشترین خطر را برای سنین زیر ۴۰ سال به همراه دارد و در حال حاضر در استان فارس تعداد زیادی از افراد بالای ۵۵ سال به بالا واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

رحیمی با تاکید بر رعایت بیشتر پروتکل‌ها، گفت: محدودیت‌های برای تردد، اصناف، تجمعات، جشن‌ها و مراسمات مذهبی برابر مصوبات کرونا امروز اجرایی شده است.

او تاکید کرد: در شهرهای قرمز فقط مشاغل ضرورری می‎‌توانند فعالیت کنند، همچنین ممنوعیت سفر و خروج به شهرهای قرمز اعمال می‎‌شود.

استاندار فارس تصریح کرد: امیدواریم با همراهی با کادر درمان و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر این بیماری فائق شویم و برای انجام این مهم نیازمند عزم عمومی هستیم تا این بیماری مهار شود.

رحیمی متذکر شد که معاونان و سازمان‌ها نیز مراسمات خود را با برگزاری وبینار و استفاده از فضای مجازی برگزار کنند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
645 کلیک ها  چهارشنبه, 06 مرداد 1400 14:41
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا