بیمارستان پشتیبان در شیراز افزایش می یابد

بیمارستان پشتیبان در شیراز افزایش می یابد
   
بیمارستان پشتیبان در شیراز افزایش می یابد |||| ||||

در حالیکه در موج‌های قبلی شیوع کرونا، تنها یک بیمارستان پشتیبان در شیراز راه اندازی می‌شد، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که بیمارستان های پشتیبان شماره دو و سه در شیراز، آماده سازی، تجهیز و به نماینده معاونت درمان دانشگاه تحویل داده شده است.

به گزارش راستین آنلاین و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی،علی اکبری گفت: با توجه به روند رو به رشد تعداد بیماران کووید۱۹، نیاز به تخت های بستری بیشتر و استفاده از ظرفیت بیمارستان پشتیبان برای ارائه خدمات درمانی هرچه بهتر به این بیماران، بیمارستان های پشتیبان شماره ۲ و ۳ در شیراز با تلاش شبانه روزی کارکنان امور پشتیبانی و رفاهی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، تجهیز و آماده خدمات رسانی شد.

 اکبری افزود: در تحقق رسالت های تعریف شده و لزوم پشتیبانی همه جانبه از مصوبات ستاد مدیریت کووید۱۹ در دانشگاه، به همت مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و استفاده از تمامی امکانات موجود، با تمام توان نسبت به راه اندازی این مرکز در کمترین زمان ممکن اقدام شد.

مدیر امور پشتیبانی و رفاهی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز در این خصوص گفت: آماده سازی و تجهیز بیمارستان های پشتیبان شماره دو و سه در شیراز با تلاش شبانه روزی کارکنان زیرمجموعه این مدیریت، اعم از کارکنان واحدهای انبار و تدارکات مرکزی، تاسیسات و خدمات و واحد حمل و نقل انجام شد و به همت زنجیره مدیریت واحد، در کمترین زمان ممکن، تجهیز و آماده سازی مراکز درمانی یاد شده محقق شد.

علیرضا قاسمی ابراز امیدواری کرد تا در راه ارایه خدمات درمانی مناسب به بیماران، گام کوچکی برداشته و هرچه زودتر شاهد ریشه کن شدن کروناویروس باشیم.

به گزارش ایسنا، طی روزهای گذشته شاهد سرعت گرفتن روند افزایشی تعداد بیماران مبتلا به کرونای نیازمند بستری در مراکز درمانی هستیم.

همتی، معاون بهداشت علوم پزشکی شیراز پیش از این اعلام کرده بود که تعداد 2 هزار بیمار بیش از تعداد تخت‌های ویژه کرونا در بیمارستانهای شیراز پذیرش و بستری شده‌اند.

در موج‌های قبلی کرونا، تنها یک بیمارستان پشتیبان در شیراز فعال می‌شد، اما در موج پنجم که با شیوع کرونای دلتا همراه بوده، افزایش تعداد بیماران به حدی است که 2 بیمارستان پشتیبان جدید، ایجاد و تجهیز شده است.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
372 کلیک ها  سه شنبه, 05 مرداد 1400 09:55
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا