خدمت رسانی امدادگران و نجاتگران هلال احمر فارس به هموطنان محصور در سیل و آبگرفتگی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس از کمک رسانی 30 امدادگر و نجاتگر استان فارس  به  هموطنان محصور در سیل و آب‌گرفتگی خبر داد و گفت : در این زمینه خدمات امدادی لازم را به حادثه دیدگان ارائه شده است. 

 
به گزارش راستین آنلاین  حسین درویشی، با تشریح گزارش عملیات امدادی سیل و آب‌گرفتگی در استان فارس که از 24 تیرماه سال جاری آغاز شده ، گفت: سه شهرستان زرین دشت ، خنج و داراب در این مدت در استان فارس تحت تاثیر سیل و آب‌گرفتگی بوده است.
او با اشاره به ارائه خدمات شبانه ‌روزی امدادگران هلال‌احمر در شهر، روستا و مناطق عشایرنشین استان فارس، اظهار کرد: بر این اساس شش تیم عملیاتی امدادی به کارگرفته شده و مابقی تیم ها به صورت آماده باش هستند.
مدیر عامل جمعیت هلال ‌احمر استان فارس در ادامه بیان کرد: اقلام غذایی و زیستی نیز در بین حادثه دیدگان متاثر از سیل و آبگرفتگی در شهرستان خنج توزیع گردید.
درویشی با اشاره به امدادرسانی به عشایر محصور شده در سیل و آبگرفتگی شهرستان داراب اظهار کرد: در این عملیات از یک تیم تخصصی جهت امدادزسانی به این عزیزان استفاده شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
201 کلیک ها  یکشنبه, 27 تیر 1400 14:38
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا