برای توسعه فارس باید متحد و منسجم باشیم

برای توسعه فارس باید متحد و منسجم باشیم
   
برای توسعه فارس باید متحد و منسجم باشیم |||| ||||

استاندار فارس تاکید کرد: اگر به دنبال توسعه فارس هستیم باید متحد و منسجم باشیم تا بتوانیم در رشد اقتصادی کشور دارای جایگاه‌های برتر باشیم.

عنایت‌الله رحیمی شنبه ۲۶ تیرماه در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح لوله‌گذاری خط انتقال آب خلیج فارس به شهرستان لامرد، گفت: باید از سرمایه‌های استان برای رفاه، آسایش مردم و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بهره ببریم.

او افزد: مسئولان استانی نیز فارغ از دیدگاه‌های سیاسی از پتانسیل‌های رستم قاسمی، آیت‌الله علوی، سردار وحید، حجت‌الاسلام موسوی لاری و ... استفاده کنند. آیا نباید ما از چنین پتانسیل‌هایی که همین نظام هزینه‌اش را داده است بهره ببریم؟ 

استاندار فارس گفت: با دیدگاه استفاده از پتانسیل این افراد در کشور، شورای راهبردی این طرح را تشکیل دادیم.

رحیمی همچنین ضمن قدردانی از حمایت‌های آیت الله دژکام؛ نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، گفت: تمام مدیران استان فارس در تلاش هستند تا جدای از نگاه‌های سیاسی به دنبال توسعه استان با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در سطح کشور باشند.

او اضافه کرد: طرح لوله گذاری انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس طرح بزرگی است که می‌تواند در فاز نخست آب خلیج فارس را به شهرستان‌های لامرد و مهر برساند و پس از آن در فاز دوم این خط، آب به مناطق مرکزی فارس نظیر کلان شهر شیراز برسد.

استاندار فارس ادامه داد: سه هزار و ۵٠٠ طرح در  فارس دارای بیش از ٧٠ درصد پیشرفت فیزیکی است و ١۵٠ طرح ملی نیز در استان در آستانه بهره برداری است که تمام این فعالیت‌ها موجب خواهد شد تا استان فارس رشد قابل توجه‌ای پیدا کند.

رحیمی بیان کرد: در همه زمینه‌ها نماینده مردم مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی از کوچکترین مسائل مجدانه و دلسوزانه با انگیزه کمک و نه دخالت پیگیر بودند که جای تقدیر دارد.

او ادامه داد: شورای راهبردی را از مدیران سابق و با تجربه تشکیل دادیم تا از تجارب آنها بهره مند شویم و در این راستا چارچوبی را مشخص کردیم تا با اشتراک تجارب مشکلات حل شوند و این موضوع الگوی موفقی است که از تمام پتانسیل‌های انسانی چه داخل و خارج از استان بتوانیم بهره ببریم.

استاندار فارس خاطرنشان کرد کرد: موضوع آب مقدمه و سنگ بنای آبادانی است و یکی از ضروری ترین زیرساخت ها برای توسعه هر مجتمع زیستی اعم از شهری و روستایی آب است.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1165 کلیک ها  شنبه, 26 تیر 1400 15:01
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا