رشد ۱۶۵ درصدی پرونده‌های اجرایی مختومه در فارس

رشد ۱۶۵ درصدی پرونده‌های اجرایی مختومه در فارس
   
رشد ۱۶۵ درصدی پرونده‌های اجرایی مختومه در فارس |||| ||||

مدیرکل ثبت فارس از رشد ۱۶۵ درصدی پرونده‌های اجرایی مختومه این استان نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

به گزارش راستین آنلاین سید مهدی هاشمی مدیرکل ثبت استان فارس رشد مثبت مختومه کردن پرونده‌های اجرایی ادارات تابعه ثبتی فارس امسال را منبعث از تلاش جهادی کارشناسان این مجموعه و در راستای نیل به اهداف مندرج در سند تحول قضایی دانست. 

او با اشاره به مختومه شدن تعداد ۹ هزار و ۳۷۲ پرونده اجرایی در ادارات تابعه ثبتی فارس طی ماه‌های سپری شده از ابتدای امسال، ابراز داشت: این میزان در مقایسه با پرونده‌های مختومه پارسال که تعداد آن ۳ هزار و ۵۲۷ بوده است رشد ۱۶۵ درصدی را نشان می‌دهد.

هاشمی افزود: تشکیل بالغ بر ۵ هزار و ۱۳۰ پرونده اجرایی در همین مدت رشدی معادل ۳۳ درصد نسبت به ۳ ماهه پارسال داشته است.

مدیرکل ثبت استان فارس با اشاره به وصول ۲ هزار و ۳۰۴ میلیارد و ۳۴۵ میلیون و ۵۴ هزار ریال از مطالبات معوقه بانک‌های دولتی و خصوصی استان از ابتدای امسال تا کنون این امر را گامی مهم در پشتیبانی از تولید و کمک به بهبود وضع اقتصادی کشور برشمرد و بیان کرد: خوشبختانه برنامه ریزی‌های سازمانی حول این محور‌ها نتایج ثمر بخشی در سرعت بخشی به امور مراجعین و دفاع از حقوق بیت المال داشته است.

مدیرکل ثبت فارس افزود: همانگونه که حمایت از مالکیت اشخاص و صیانت از حقوق ذینفعان از مهم‌ترین مؤلفه‌های بهداشت حقوقی و مد نظر در سند تحول قضایی می‌باشد، بر این اساس بخش‌های ارائه خدمات در ادارات ثبت منجمله مقوله اجرا در جامه عمل پوشاندن به این اهداف محوریت می‌یابد و با بهره گیری از پرسنل متعهد و توانمند در این ادارات حرکت در جهت انجام بهینه دستورالعمل‌های مصوب سازمانی و انتفاع بهینه مردم شریف استان از گستره خدمات را در دستور کار داریم.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
490 کلیک ها  سه شنبه, 22 تیر 1400 09:36
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا