فعالیت‌های تشکل‌های دانشجویی در آگاه‌سازی مشکلات جامعه باید روشن شود

فعالیت‌های تشکل‌های دانشجویی در آگاه‌سازی مشکلات جامعه باید روشن شود
   
فعالیت‌های تشکل‌های دانشجویی در آگاه‌سازی مشکلات جامعه باید روشن شود |||| ||||

چراغ فعالیت‌های تشکل‌های دانشجویی در آگاه‌سازی مشکلات جامعه باید روشن شود.

به گزارش راستین آنلاین حجت الاسلام مرتضی کوهی معاون سیاسی وفرهنگی دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های فارس در دومین دیدار سالانه خود با مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه پیام نور استان، با بیان اینکه تشکل‌های دانشجویی همواره یکی از مهمترین و تأثیرگذار‌ترین نهاد‌ها در مقاطع مختلف به شمار می‌روند، گفت: امروزه نیاز جامعه دانشگاهی بر این است که تشکل‌های دانشجویی را فعال‌تر کنیم، زیرا با توجه به ارتباط آنان با جامعه می‌توانند صدای مشکلات مردم را به گوش نخبگان برسانند.

او اظهار داشت: یکی از سیاست‌های کلان دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه که ارتقاء بینش سیاسی و مذهبی است.

کوهی با تاکید بر اینکه لزوم ورود تشکل‌های دانشجویی به مباحث اجتماعی بیشتر روشنگری و آگاه سازی مردم است، افزود: بیشتر مردم در مواجهه با احزاب و کاندیدا‌ها بی طرف هستند و این تبلیغات است که در جهت گیری سیاسی مردم اثرگذار عمل کنند که دانشجو در اینجا با شناساندن ویژگی‌های مباحث روز جامعه و با تشکیل تریبون‌های سیاسی افراد جامعه را نسبت به واقعیت‌ها آگاه کنند.

به عقیده این استاد دانشگاه دلسردی و کمرنگ شدن فعالیت‌های دانشجویی و تشکل‌ها را چالش کرونا دانست و بیان کرد: دانشجویان با وضعیت بیماری کرونا و دور بودن از دانشگاه کمتر فعالیت می‌کنند ونیاز است بر اساس نقشه راه که قرار است به دفاتر نهاد استان ابلاغ شود این کمبود بر طرف شود.

معاون سیاسی وفرهنگی دفتر نهاد نمایندگی رهبری دردانشگاه‌های استان فارس تاکید کرد: در دانشگاه‌های استان فارس امروزه نیاز است هر برنامه فرهنگی و سیاسی که در دانشگاه‌های انجام می‌شود با حمایت تشکل‌های دانشجویی برگزار شود.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
629 کلیک ها  یکشنبه, 20 تیر 1400 13:58
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا