اعطای پاداش ۵۰ میلیون تومانی به ورزشکاران المپیکی شیراز

اعطای پاداش ۵۰ میلیون تومانی به ورزشکاران المپیکی شیراز
   
اعطای پاداش ۵۰ میلیون تومانی به ورزشکاران المپیکی شیراز |||| ||||

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر شیراز، از اعطای پاداش ۵۰ میلیون تومانی به ورزشکاران و قهرمانان شیرازی راه یافته به المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۱ خبر داد.

به گزارش راستین آنلاین سیداحمدرضا دستغیب یکشنبه ۲۰ تیرماه در یکصد و شصت و ششمین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز، گفت: حضور این ورزشکاران و قهرمانان باعث افتخار و ستایش است و بر این اساس مبلغ پانصد میلیون ریال به هر یک از ورزشکاران راه یافته و اعزامی به مسابقات مزبور اختصاص می‌یابد.

او با اشاره به نامه شهرداری شیراز مبنی بر پیشنهاد تجلیل از قهرمانان و نام‌آوران ورزشی، تصریح کرد: کمیسیون موضوع حمایت از ورزش کلانشهر شیراز را بررسی کرده و مقرر شد بر اساس اختیارات مندرج در مصوبه مزبور اقدام و نتایج به شورا گزارش شود.

دستغیب افزود: در صورت اصلاح مصوبه، تغییرات طی لایحه به شورا ارائه می‌شود تا مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به تصمیم صحن علنی شورا مبنی بر بررسی مجدد لایحه شهرداری و طرح اعضای شورا در خصوص حمایت از تیم‌های فوتسال بانوان، گفت: با توجه به عدم اطلاع از وضعیت و موقعیت تیم‌های مزبور، سازمان فرهنگی با استعلام از اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز نتایج بررسی را به کمیسیون ارائه می‌کند.

ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همچنین با اشاره به مصوبه شورا مبنی بر ایجاد آرامستان مشاهیر و فرهنگوران در سه راه دارالرحمه، اظهار کرد: با توجه به لزوم تهیه آیین‌نامه‌ نحوی ارائه خدمات به هنرمندان، فرهنگ‌وران و نام آوران علمی و فرهنگی، طرح از سوی کمیسیون به صحن علنی شورا ارجاع شد و در صورت تصویب راهکار اجرایی آرامستان مشاهیر و فرهنگوران شیراز تبیین خواهد شد.
 

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
184 کلیک ها  یکشنبه, 20 تیر 1400 10:54
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا